Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9056981
Miltonia skrev:Funkar det med vilket glas som helst? Det blir inte för varmt för gamla syltburkar och liknande? :hmm:
Gamla burkar är perfekta ljuslyktor för värmeljus :tumup:

Standard på dagis är barnmatsburkar och ju mindre desto varmare bör det kunna bli och det funkar. Man får ju micra dem dessutom så. Vi har hemma de som sonen glasmålat sam klistrat silkespapper (utanpå ;-) ) som åretomlyktor
#9065858
Jag köpte Granits låga glas för 15kr/st och lät barnen måla insidan med äggvita och så hjälpte jag till att få sockret jämnt. Vi testade att göra lite mönster med glitterlim på några också innan vi sockrade, det gick ok, men det var nästan snyggast att blanda ut glittret i äggvitan (resultatet av Rs kletande blev riktigt snyggt :lol: ).

Verkade uppskattas av mottagarna och tog max en halvtimme att pyssla :tumup: tyvärr missade jag att fota :?
#9462498
zink skrev:
mammatillE skrev:I år kanske vi lyckas göra det :roll:
:tomtemys:
Sonens klass ska göra ljuslyktor nästa vecka i skolan, så kanske jag ska prova och pyssla lite hemma också? :tomte:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?