Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#1758667
Åh, tackar för inspirationen :vågen:

Naturligtvis är det något liknande jag ska göra med kaninskinn :D
Av puh
#7043889
Oj vad fint! :heart: Jag har ju funderat på att sy en sådan (antagligen sedan jag såg en Viking :hmm: :D ). Det blir ju så tajt med selen/sjalen mot ryggen på skruttan att det måste bli kallt?! Det spelar ju ingen roll hur mkt man klär på sig om det inte får rum luft mellan lagren - då blir det kallt!

Får se hur det blir med detta projekt - en dröm eller verklighet...

Tack potatisblomma för trådtipset! :heart:
Användarens profilbild
Av Panakeia
#7044025
puh skrev:Oj vad fint! :heart: Jag har ju funderat på att sy en sådan (antagligen sedan jag såg en Viking :hmm: :D ). Det blir ju så tajt med selen/sjalen mot ryggen på skruttan att det måste bli kallt?! Det spelar ju ingen roll hur mkt man klär på sig om det inte får rum luft mellan lagren - då blir det kallt!

Får se hur det blir med detta projekt - en dröm eller verklighet...

Tack potatisblomma för trådtipset! :heart:
men trotts allt så ger ju pälslagret en hel del mer luftfickor än endast vanligt tyg skulle gjort, vilket ger en betydligt varmare sjal än en i bara tyg iaf...

åhh, jag önskar att jag hade en liten som jag kunde sy en sådanhär till!! men jag bär ju inte H alls så mycket nu...borde snarare sälja av än öka......

Ingen är sugen på nått liknande men inte orkar sy själv?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?