Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Amatea
#420
Hej!
I dessa OS-tider undrar jag om någon har sett ifall det finns bärsjalar i de svenska färgerna? Alternativt om någon sett ett tyg som är gult och blått? Jag och min man o dotter ska nämligen till Vinter-OS i Italien om två år och jag tänkte då att det vore lite coolt med en ringsjal i de svenska färgerna :mrgreen:
Dottern kommer då att vara drygt 2 år så det borde väl funka med en ringsjal just när man är inne på arenorna och går omkring?
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#424
Gult och blått fleecetyg kanske finns?
Användarens profilbild
Av Anna
#427
Det finns ju Amasonas Brasil i färgen Melon som är ganska svensk i färgerna. Inte en ringsjal men ändå.
Användarens profilbild
Av Amatea
#435
Anna skrev:Det finns ju Amasonas Brasil i färgen Melon som är ganska svensk i färgerna. Inte en ringsjal men ändå.
Vet du någon webshop som säljer den :?:
Användarens profilbild
Av April
#436
Inte Pia, men April :wink:

httP://leffesomias.com

har Amazonas Brazil i färgen Melon...

Jag tycker personligen att den ser
"jättesvensk" ut :lol:

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
#438
leffesomias.com har den. Jag säljer för dem och har inte sett just Melon sjalen men tyckte inte riktigt att mangon stämde överens med färgproverna som finns när man ser den i verkligheten så jag vet inte hur svensk den är "live". Jag har dock tänkt mig att köpa en själv som visnings ex men turen till Boden är inte inplanerad än så jag vet inte riktigt när det blir. Men du har ju lite tid på dig innan ni ska åka. En amasonas Brasil är dessutom bra till att bära ryggsäcka om man har en elastisk sjal som enda långsjal, omsluten på ryggen tycker jag personligen är lite meckigt.
Av gocka
#1022
På girasols egen hemsida har de en blå/gul sjalvariant. Detta är ju inte heller ringsjalar men i alla fall. Köp en kort och skaffa ringar och sy en själv!!

http://www.girasol.de/

Välj:
tragetücher

Farbnummer 07 (långt ner på sidan)

Kika på den! www.omhulda.com säljer Girasol-sjalar i Sverige. Kanske kan de ta hem en i rätt färg åt dig om det inte går att beställa direkt från Tyskland.

Lycka till!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?