Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7092534
Jag tror att även min mottagare får vänta lite på sitt paket. Jag hoppas att det ligger på lådan senast på fredag/lördag. :oops: :oops:
#7092780
Här har det också varit segt, mitt i flytt och halvsjuka så har det inte hänt så mycket. Men nu har jag gjort hälften iaf och ska försöka bli klar med resterande ikväll och imorgon!
#7094268
...även jag ber om ursäkt att paketet inte kommer fram förrän på måndag. Egentligen är det nästan precis färdigt, men jag orkar verkligen inte ta tag i det sista nu i kväll. Hoppas att min mottagare kan vänta någon extra dag!
Användarens profilbild
Av glis
#7094361
Jag blev jätteförvånad när det låg ett tjockt kuver hemma när jag kom hem från jobbet (andra dagen!) men det var en jättefin docka från LumLumLum! Och jag som har varit lite orolig för att kisen inte har någon docka än! Jag menar, vad är det för könsneutral uppfostran som jag egentligen eftersträvar? Och så kom svaret på mina drömmar, och vilket svar sedan!
Bild

Observera att han har dockans kjol runt benet. Den skulle tydligen vara där :roll: , han hade klänningen på foten en stund också. Dessutom hade dockan jättefina byxor och två tröjor! Men han behöver nog lite tid för att vänja sig vid flätorna, han var lite avvaktande...
Återigen: Tack! Jättefin och min sketna stikade katt bleknar i jämförelse.
#7094437
glis skrev:Jag blev jätteförvånad när det låg ett tjockt kuver hemma när jag kom hem från jobbet (andra dagen!) men det var en jättefin docka från LumLumLum! Och jag som har varit lite orolig för att kisen inte har någon docka än! Jag menar, vad är det för könsneutral uppfostran som jag egentligen eftersträvar? Och så kom svaret på mina drömmar, och vilket svar sedan!
Bild

Observera att han har dockans kjol runt benet. Den skulle tydligen vara där :roll: , han hade klänningen på foten en stund också. Dessutom hade dockan jättefina byxor och två tröjor! Men han behöver nog lite tid för att vänja sig vid flätorna, han var lite avvaktande...
Återigen: Tack! Jättefin och min sketna stikade katt bleknar i jämförelse.
Vad roligt att den gick hem. :D
#7094532
glis skrev:[...]och min sketna stikade katt bleknar i jämförelse.
Kom inte och säg att den är "sketen"!!! :this: Den bleknade katten är MYCKET älskad. Just nu sover Pyret med den i sin famn. Hon har lärt sig säga "atten" och hon har ett alldeles speciellt kärleksfullt förhållande till den.
#7094601
Även jag måste be om ursäkt för mitt paket inte kommer förren nästa vecka, vi har legat hela helgen och början på veckan så det var först idag jag kom iväg för att skaffa det sista till pysslet - det borde bli klart imorgon.
Av corona
#7095090
Det kommer tyvärr en ursäkt även från mig :oops:
Eftersom vi låg sjuka förra veckan har jag halkat lite efter i planeringen, men tror och hoppas att jag ska hinna pyssla lite i helgen, så att paketet kan läggas på lådan i nästa vecka.
Av Sia
#7095831
4ungar ej fått - skickat
binaem fått - ej skickat
Britt Fått - skickat
corona Fått - ej skickat
doddit ej fått - ej skickat
emmiez ej fått - skickat
glis ej fått - ej skickat
Grönöga ej fått - ej skickat
lilla07 ej fått - skickat
little_me fått - ej skickat
lotti ej fått - ej skickat
LumLumLum ej fått - skickat
maddemoa ej fått - skickat
Sia ej fått - skickat
smedsboemma Fått- ej skickat
zandrama ej fått - ej skickat

Nu har jag skickat iväg min man till posten med ett litet paket!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16

Tack så mycket för detta inlägg oc[…]

Det är fantastiskt att du är intresserad[…]

Dark and Darker DMCA Allegations Are ‘Basele[…]

"In Immortal's modern-day form, there can[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?