Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9499270
Hittade en bild på ett höstigt pyssel jag ville testa men.... :hopmad: någon har tagit mitt pysselmaterial som jag plockat på höstpromenaderna. Det har legat utan för dörren, alla i familjen bedyrar att de är oskyldiga. Tvivlar på att grannarna varit och knyckt. Får se om jag lägger ner just den planen och bara håller mig till ena halvan, eller om jag ska leta nytt material...
#9499332
Förlåt, jag har visst glömt ändra i rubriken, samt att själv svara på frågorna. :oops: Men nu blir det ändring på det strax! :tumup:
#9499333
Frågor:
Storlek på huvud, hand/handled och fötter?
Huvud -
Hand -
Fötter - ca stl 38.

Något särskilt du behöver, eller något du inte använder?
Jag blir glad för allt! (Men tex sockar är ju alltid trevligt, behöver fylla på förrådet. )

Använder du smycken?
Ja varje dag, halsband, armband och ringar. Ej örhängen.

Gillar du tygpåsar/väskor?
Ja! :loving:

Läser du böcker?
Ja, läser massor just nu.

Vilka är dina favoritfärger?
Lila i alla former, fuschia, grönt och lite gult.

Vad är det bästa med hösten?
Skogspromenader med fika i höstsolen, att gå genom prasslande löv.

Har du trädgård?
Nej, men har en odlingslott samt en balkong och ett stort fönster fullt av pelargoner.

Här rä det någon som äter alla måttband! :siishah: Jag måste leta lite och återkommer!
#9500341
Nu har jag hittat måttbandet!!! :D
Huvudmåttet är 56 cm
Handen på bredaste stället minus tummen verkar vara 8,5 och längd från där handleden börjar till långfinerspetsen verkar vara 18 cm.

Mitt pyssel går framåt, vi är borta över helgen så just nu vilar det, men på måndag ska jag hitta lite tid. :wink: Är cirka halvvägs skulle jag säga.

Ni då? :D
#9500359
Och jag har äntligen satt igång!!!

Måste säga att jag har lite problem med temat... Det blir Väldigt fri tolkning på Höst :)
Men hoppas min mottagare blir nöjd ändå!

Jag kan nästan säga att ingen annan kommer ha använt samma teknik som mig :wink:
#9500365
Jag har ju inte svarat på frågorna :hide:
Storlek på huvud, hand/handled och fötter?
Huvud 56
Hand strl 6,5 handled 15 cm
Fötter strl 37

Något särskilt du behöver, eller något du inte använder?
Jag skulle behöva nya grytlappar och lite snyggare karottunderlägg.
Och en lite vattentät påse typ i PUL eller så att stoppa mina äckliga träningskläder i efter hotyogan

Använder du smycken?
O ja. Älskar smycken!

Gillar du tygpåsar/väskor?
Yes, tygpåsar är perfekta.

Läser du böcker?
Ja mer när jag är ledig men jag har en pocketbok i väskan.

Vilka är dina favoritfärger?
Tycker om starka färger. En Favoritkombination är röd-lila men använder också mkt blått, grönt och turkos.

Vad är det bästa med hösten?
Att krypa upp i fotöljen framför brasan med en god bok, en kopp te och lite god choklad

Har du trädgård?
Ja men jag är dålig på att utnyttja den. Önskar att jag var bättre på att odla och skulle vilja ha en liten köksträdgård.
#9500427
camsch skrev:Och jag har äntligen satt igång!!!

Måste säga att jag har lite problem med temat... Det blir Väldigt fri tolkning på Höst :)
Men hoppas min mottagare blir nöjd ändå!

Jag kan nästan säga att ingen annan kommer ha använt samma teknik som mig :wink:
Jag insåg igår att man kan tro att jag trodde att temat är "vår" :lol: Jag gjorde om lite .....
....men är rätt nöjd med vårgrejen så jag skickar nog båda ;-)
#9500457
AnKa skrev:
camsch skrev:Och jag har äntligen satt igång!!!

Måste säga att jag har lite problem med temat... Det blir Väldigt fri tolkning på Höst :)
Men hoppas min mottagare blir nöjd ändå!

Jag kan nästan säga att ingen annan kommer ha använt samma teknik som mig :wink:
Jag insåg igår att man kan tro att jag trodde att temat är "vår" :lol: Jag gjorde om lite .....
....men är rätt nöjd med vårgrejen så jag skickar nog båda ;-)
Mmmmm, faktiskt skulle även mitt byte kunna vara "vår" lika mycket som "höst". Men det artar sig, jag har jobbat idag och är snart klar :vågen:
#9500535
Gah, jag måste sätta fart känner jag. Jag har varit förkyld en dryg vecka så det har inte blivit många knop gjort överlag. Tur det är lite tid kvar ännu. Fast hösten övergick ju i vinter :wink:
#9500546
Nu så. En liten sneak-peak på en del av det som förhoppningsvis läggs på lådan i morgon :)
Bilagor
_20161107_195440.JPG
_20161107_195440.JPG (63.33 KiB) Visad 5046 gånger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?