Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (1 lägsta betyg, 5 högsta betyg)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
1
9%
4
4
36%
5
6
55%
Användarens profilbild
Av Helena
#920152
Jag tycker att den är jätte bra. Även om jag inte bär varje dag utomhus, är det skönt att slippa krångla på min dotter mycket kläder, ifall jag bara ska en sväng till tvättstugan. Har inte provat någon annan bärjacka för ryggbärning dock, så jag kan inte jämföra. Men det har faktiskt gått att lära sig ta på sig den själv, jag tar på den bakifrån, först över min flickas huvud, sedan över mitt huvud. Öppningen kan dras åt och regleras sedan med band som man drar i fram till. För det mesta tar hon ut sina armar, men hon tar in dem igen när hon fryser, så hon kan reglera värmen själv när hon sitter på ryggen, så det är ju rätt bra om vi går in i en affär och hon blir varm t ex. Huvudstöd finns ju också, vet dock inte om jag får upp det själv, men har tyckt att det funkade bra, den gången jag använde det och fick hjälp med det.

Några små negativa saker:
De små plopparna som sitter längst ner på jackan, de trillade ju av direkt, lite knasigt egentligen, när det är en produkt som man använder tillsammans med små barn.

Fickorna borde varit gjorda i tjockare tyg, de kommer inte hålla för tunga plånböcker i längden, vet hur det gick med min gamla jacka. Men det är ju positivt att det finns tryckknappar på fickorna numera, även om de är lite tröga att öppna.
Användarens profilbild
Av noranora
#7063708
Min är köpt ny hösten 2008, färg ebony. Jag gav den en 4. Jag är jättenöjd med den och tycker den är väl värd varje krona!

Plus:
- Enkel att använda, lätt att flytta panelen mellan mage och rygg. Man ändrar lätt öppningen i ryggen med hjälp av knapparna. En del smarta och finurliga lösningar.
- Skön. Skulle nog kännas kall om man använde den själv, men med sjal och bebis i blir det inte kallt (och då är jag en frusen typ, men å andra sidan är det ju inte jättekallt i Mälardalsområdet).
- Det går att använda den även på ryggen när jag är själv :tumup:

Minus:
- Förvisso går den att använda som "vanlig" jacka, men axlarna är inte särskilt snygga och man ser lätt lite kantig och "militärisk" ut i den då.
- Luvan till barnet. Ful, konstig. Jag har inte satt fast den på jackan.

Lite stor i storleken, vilket jag visste innan. Jag har normalt 36/38 i tröjor och M i princip alla jackor, men den här jackan är i S och den är minst lika stor som mina mediumjackor.

Summan av kardemumman är att det är en mycket prisvärd jacka och jag är nöjd :D (Dock bör jag tillägga att jag aldrig har provat någon annan bärjacka.)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?