Aktuellt datum och tid: ons dec 11, 2019 12:42
Moderatorer: krakri, God_cares, Hell Cat, Asia
KATARINA skrev:Jo, de allra flesta tycker nog sjal är enklare än vad de trott. Men sedan finns ett litet fåtal som provar igenom allt och tycker att allt är jättekrångligt. Som vill kunna ta på sig något och sedan sätta i bebisen och det ska ta en sekund och vara jättebra avlastning.
Nu har jag inte provat de 2 ovanstående så jag vet inte ens om de är enkla. Men om de skulle upplevas enklare än annat av vissa OCH vara ergonomiska för barnet OCH få fler att bära sina barn så tänker jag att man kanske får tänka om lite.
marmite skrev:Men för de som vill ha något superlätt har du väl gemini? Känns som bättre använda pengar än en sjal-sele som har en mer begränsad användningsperiod...?
marmite skrev:Men för de som vill ha något superlätt har du väl gemini? Känns som bättre använda pengar än en sjal-sele som har en mer begränsad användningsperiod...?
KATARINA skrev:marmite skrev:Men för de som vill ha något superlätt har du väl gemini? Känns som bättre använda pengar än en sjal-sele som har en mer begränsad användningsperiod...?
"Måste man knäppa ett spänne, oj vad krångligt." "Det där måste man ju vara 2 för". Man kan ju inte släppa armarna, då ramlar ju bebisen ut" osv, osv, spelar ingen roll vad man säger. Detta gäller alltså ett fåtal.
Men ni har rätt, man kan inte ta in allt, ville mest få det bekräftat. Vill bara det inte blir någon slags prestige att inte kunna ha vissa saker som kanske är bra.
Disaia skrev:KATARINA skrev:marmite skrev:Men för de som vill ha något superlätt har du väl gemini? Känns som bättre använda pengar än en sjal-sele som har en mer begränsad användningsperiod...?
"Måste man knäppa ett spänne, oj vad krångligt." "Det där måste man ju vara 2 för". Man kan ju inte släppa armarna, då ramlar ju bebisen ut" osv, osv, spelar ingen roll vad man säger. Detta gäller alltså ett fåtal.
Men ni har rätt, man kan inte ta in allt, ville mest få det bekräftat. Vill bara det inte blir någon slags prestige att inte kunna ha vissa saker som kanske är bra.
Är verkligen babybjörn så enkel att sätta på?
På tal om sjalselar så hittade jag en grej som hette Wilkinet häromdagen:
Tyckte den såg väldigt mysko ut, och hade tänkt fråga om någon kände till den... Bebisens ben verkar sitta lite märkligt?
Återgå till Övriga bärredskap samt bärtillbehör så som jackor, väskor m.m.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst