Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Miltonia
#9004512
Finns det några jackor en kan använda både som gravid och när en bär?
Vilken är i så fall den rymligaste?
(Vi snackar alltså riktigt stor storlek nu - jag väger tresiffrigt, är 176cm lång och har ett bukomfång på 120cm i vecka 26...)
Av Miltonia
#9004572
Ponyo skrev:Du kanske kan satsa på en som även har gravidpanel? Vet att finska Meijat har det.
Googlade och de var ju riktigt snygga! :tumup:
Dessvärre verkar det inte finnas någon som är tillräckligt stor av måttabellerna att döma.
Av Ponyo
#9004751
Miltonia skrev:
Ponyo skrev:Du kanske kan satsa på en som även har gravidpanel? Vet att finska Meijat har det.
Googlade och de var ju riktigt snygga! :tumup:
Dessvärre verkar det inte finnas någon som är tillräckligt stor av måttabellerna att döma.
Men enligt alla som provat/köpt så är de stora i storlekarna, och man måste gå ner 1-2 strl
Av Ponyo
#9004757
Du kanske ska satsa på att sy egna paneler till din vanliga jacka?
Jag håller själv på med två olika (borde verkligen få klart gravidpanelen nu).

Lite beroende på hur jackan ser ut så kan man göra olika lösningar.
Av Miltonia
#9004791
Ponyo skrev:
Miltonia skrev:
Ponyo skrev:Du kanske kan satsa på en som även har gravidpanel? Vet att finska Meijat har det.
Googlade och de var ju riktigt snygga! :tumup:
Dessvärre verkar det inte finnas någon som är tillräckligt stor av måttabellerna att döma.
Men enligt alla som provat/köpt så är de stora i storlekarna, och man måste gå ner 1-2 strl
Det låter ju lovande! :)
Av Miltonia
#9004793
Jag hade en Mam bärjacka (gamla modellen) tidigare som jag sålde för jag trodde inte att jag skulle behöva den mer och så trivdes jag varken med färg eller modell. Men nu såg jag att den nya modellen (med raglanärm) fanns på rea hos knyt an och den ska man tydligen också kunna ha under graviditeten, med samma panel som man bär med. Någon som testat det? :hmm:
Av Mammasjal
#9044411
En poncho från mam? Har en äiskä poncho som borde fungera. Beställde min från Finland förra veckan och är så nöjd!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?