Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilket betyg ger du MAM deluxe?

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
1
25%
4
1
25%
5
2
50%
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8989970
Hittade ingen specifik tråd för recension av just detta skydd så jag skapade en ny. Jag har nyligen köpt ett begagnat MAM deluxe via sjalbarn och är jättenöjd efter bara ett par ggrs användning. Det kom i perfekt tid, nu när det börjar bli kallare. Min kille är sex månader och skyddet används i stort sett varje dag. Han har tidigare varit lite småkall om ben o fötter efter vissa bärpromenader men m skyddet på märks en klar skillnad trots att det nu blivit kallare än innan. Skyddar väldigt bra mot vind och kyla.

Tycker skyddet är snyggt och väldigt lätt att sätts på, det går fort. Det blir också lite extrastöd till barnets huvud/nacke av kragen som kan dras åt. Man drar också åt nertill på sidorna i jag tycker man kan få det relativt tätt. Kragen ger bra skydd o det finns också extra huva, den har jag dock inte använt ännu. Kan inte uttala mig gällande regn än heller. Bra också m fickor framtill på skyddet, speciellt eftersom mina jackfickor oftast blir svåråtkomliga pga selen/sjalen. Tycker det blir väldigt ombonat o mysigt för både barnet och bäraren med skyddet. Har bara gott att säga. Måste tillägga att jag bara har erfarenhet av detta skydd, har inte provat andra skydd, ej heller bärjacka. Det var nog allt så länge. Återkommer om jag kommer på något mer!
Senast redigerad av Carolinah den fre okt 12, 2012 07:56, redigerad totalt 1 gånger.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?