Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8985691
Vilket bärskydd är mest praktiskt att ta på och av? Är vind- och vattentåligt och funkar både höst, vinter och tidig vår?
#9182929
Puffar! Spanar efter billiga begagnade bärskydd (ute i god tid), och hade velat se en jämförelse av de olika varianterna...
#9182954
Har mam deluxe inte provat övriga. Är vindtätt och tål lätt regn men går till slut igenom. Tycker det håller värmen fårvånansvärt bra. Ett par minus på västkusten med i princip innekläder tossar vantar och mössa har räckt.
#9182962
Jag har deluxe och 4seasons. 4seaspns räcker inte på vintern utan ytterkläder under och mam deluxe är alldeles för varmt om det är över 13-15 grader ute skulle jag vilja påstå. Precis som moggeleif skriver räckte deluxe utan ytterkläder på vintern vilket var väldigt praktiskt med en liten bebis som ändå inte skulle springa runt ute utan ytterkläder.

Ska tillägga att jag bar på magen med min jacka utanför bärskyddet (delvis). Och skulle jag bara köpa ett så skulle det alla gånger bli deluxe. Jag har svårare att hitta tillfällen då 4seasons behövs.
#9182968
Låter som deluxe är vad jag söker! L kommer säkert ha lärt sig att gå innan nästa vinter är slut, men tror ändå att vi kommer bära honom under ytterkläderna mestadels :)

Men hur är det med det som heter "winter"? Är det ännu varmare? :hmm:
#9183025
Winter är väl inte lika vind o vattentålig.
Jagchar deluxe och tycker det är jättebra men önskar det fanns ett ofodrat som tål vind och vatten för nu.
#9183057
Cillan skrev:Winter är väl inte lika vind o vattentålig.
Jagchar deluxe och tycker det är jättebra men önskar det fanns ett ofodrat som tål vind och vatten för nu.

Ja ett för vår och höst behövs. Förslag någon?


Lägger till att jag bär främst på ryggen med skyddet.
#9183243
moggleif skrev:
Cillan skrev:Winter är väl inte lika vind o vattentålig.
Jagchar deluxe och tycker det är jättebra men önskar det fanns ett ofodrat som tål vind och vatten för nu.

Ja ett för vår och höst behövs. Förslag någon?


Lägger till att jag bär främst på ryggen med skyddet.
Kan det vara det 4-season är till för? Eller är det för vattengenomsläppligt?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?