Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mly
#8828437
Jag skulle vilja ha tag på en lite tunnare jacka eller tröja, fleece kanske, vill ha möjlighet att bära på ryggen, finns det?
Användarens profilbild
Av tuviluvis
#8828893
emmy_ackevik skrev:Tittade på den, men dom har ju glömt ärmarna :lol:
:Hahaa:

Tror det finns nästan likadana fast med ärmar (och som man kan ta bort med dragkedjor) :tumup:
Av mly
#8829036
tuviluvis skrev:
emmy_ackevik skrev:Tittade på den, men dom har ju glömt ärmarna :lol:
:Hahaa:

Tror det finns nästan likadana fast med ärmar (och som man kan ta bort med dragkedjor) :tumup:
Men var?
Av mly
#8829038
mammatillE skrev:Funderar också! Tror jag sett fleecetröja med ärmar på ebay i höstas..
Ebay får kollas upp, vi kanske kan beställa tillsammans om det är från utlandet som gäller?
Av mammatillE
#8829345
emmy_ackevik skrev:
mammatillE skrev:Funderar också! Tror jag sett fleecetröja med ärmar på ebay i höstas..
Ebay får kollas upp, vi kanske kan beställa tillsammans om det är från utlandet som gäller?
Absolut! Min man är bra på ebay Tyskland o har PayPal.:) Dock skrev ju majaå (i min andra tröjtråd?) att hennes peekaru väst är svår att ta på själv på rygg. Det får man ju kolla isf. Det är ett absolut krav för mig att det funkar.. Annars får det vara!

Ot men ska vi prova att dra igång sjalträff igen? Tror vi fixar biltur till obygden nu :wink:
Av mly
#8829409
mammatillE skrev:
emmy_ackevik skrev:
mammatillE skrev:Funderar också! Tror jag sett fleecetröja med ärmar på ebay i höstas..
Ebay får kollas upp, vi kanske kan beställa tillsammans om det är från utlandet som gäller?
Absolut! Min man är bra på ebay Tyskland o har PayPal.:) Dock skrev ju majaå (i min andra tröjtråd?) att hennes peekaru väst är svår att ta på själv på rygg. Det får man ju kolla isf. Det är ett absolut krav för mig att det funkar.. Annars får det vara!

Ot men ska vi prova att dra igång sjalträff igen? Tror vi fixar biltur till obygden nu :wink:
Tittade på lenny lambs hemsida, fleecetröja för 369 kr.
http://en.lennylamb.com/fleece_babywearing_jackets Kolla om det kan vara något kanske.

Ni är hjärtligt välkommna

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?