Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Hilda
#8668762
Har köpt en begagnad bärjacka, jättefin.
Men skulle bli jätteglad för lite tips!
Jag är främst intresserad av att bära på ryggen.
Jag sätter extrastycket på ryggen och knäpper fast luvorna?
Hur får jag halskragen över barnet?
Hur får jag faktiskt dit barnet?
Tacksam för tips... :)
Jag klurar vidare :)
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8983465
Luvorna vet jag inte heller hur man ska få till vid ryggbärande :oops:
Men själva jackan sätter jag på genom att kasta över huvudet på oss båda. Har fått till en ruskigt bra snits på det, bara nån enstaka gång numera den fastnar i L s mössa så han får fram den i ansiktet, ( o blir jättearg)och jag får be om hjälp / alt. Ta ner honom och börja om igen :wink:
Användarens profilbild
Av Bebile74
#8985033
Titta på youtube om jag inte minns fel så ska det finnas videos jag kan inte länka via iphone.
Användarens profilbild
Av rödsammet
#9005389
Mammazenita skrev:Luvorna vet jag inte heller hur man ska få till vid ryggbärande :oops:
Men själva jackan sätter jag på genom att kasta över huvudet på oss båda. Har fått till en ruskigt bra snits på det, bara nån enstaka gång numera den fastnar i L s mössa så han får fram den i ansiktet, ( o blir jättearg)och jag får be om hjälp / alt. Ta ner honom och börja om igen :wink:
:iagree:
och när jag tar av den böjer jag mig fram och kränger den av oss över mitt huvud om du förstår.
Viktigt är att ha snörena helt slaka när man svingar på sig och barnet jackan. Sedan drar man åt dragskoerna (fästena sitter på framsidan vid nyckelbenen ungefär.
Användarens profilbild
Av God_cares
#9006334
Tass

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?