Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Smyfröken
#8533665
Jag har sett att en del av er skrivit om en dubbelpolo som ska vara bra när man kör med bärskydd. Jag har nu fått hem ett bärskydd och tänker att jag måste göra något åt det där glappet som blir mellan oss, speciellt när det blir kallare framöver.
Är det bara hemma sydda polosar eller finns de att köpa? Även om jag vill mycket så känner jag inte att det är något som jag kan sy ihop själv... :hmm:
#8536116
Av Enid
#8536363
Smyfröken skrev:
Enid skrev:Jag gjorde en själv i fleece, tog en fleecefilt och klippte ut som en dubbelhalsduk. Superenkelt :tumup: .
Jag är kanske lite korkad :hmm: men jag förstår inte hur du menar med dubbelhalsduk??
Det är en barnhalsduk och en vuxenhalsduk som sitter ihop på mitten, det ser ut som ett H ungefär. Det har samma funktion som en dubbel fuskpolo men utan att någon sömnads krävs :tumup: .
#8539690
Enid skrev:
Smyfröken skrev:
Enid skrev:Jag gjorde en själv i fleece, tog en fleecefilt och klippte ut som en dubbelhalsduk. Superenkelt :tumup: .
Jag är kanske lite korkad :hmm: men jag förstår inte hur du menar med dubbelhalsduk??
Det är en barnhalsduk och en vuxenhalsduk som sitter ihop på mitten, det ser ut som ett H ungefär. Det har samma funktion som en dubbel fuskpolo men utan att någon sömnads krävs :tumup: .
Åhh! Har fleece hemma :tumup: Har du några ungefärliga mått också kanske?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?