Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FrokenG
#8479388
Jag kan inte sy. Så jag önskar helt enkelt att vi kan samla tips på alternativa bärkläder som finns att köpa till ett överkomligt pris. Jag hittade tex en kofta/tröja på Lindex som går omlott och är perfekt när man bär på mage eller höft. Jag hittade en superskön poncho på HMs rea för ett år sen som jag först nu insåg att den funkar både när man bär på mage och rygg. Den har dessutom knappar på sidorna så man enkelt kan knäppa upp den.

Vilka är era bästa tips/fynd/inköp?

(Kan va att jag missat en liknade tråd, säg till i så fall)
#8535014
FrokenG skrev:Jag kan inte sy. Så jag önskar helt enkelt att vi kan samla tips på alternativa bärkläder som finns att köpa till ett överkomligt pris. Jag hittade tex en kofta/tröja på Lindex som går omlott och är perfekt när man bär på mage eller höft. Jag hittade en superskön poncho på HMs rea för ett år sen som jag först nu insåg att den funkar både när man bär på mage och rygg. Den har dessutom knappar på sidorna så man enkelt kan knäppa upp den.

Vilka är era bästa tips/fynd/inköp?

(Kan va att jag missat en liknade tråd, säg till i så fall)
Bra idé! :tumup:

Haha jag hittade också en kofta på Lindex som jag tror ska funka som bärkofta vid magbärande, undrar om det är samma :lol:
Jag har den ultimata superkoftan sen tidigare. Satt snyggt och bekvämt innan graviditeten, utmärkt under graviditeten och når nu gott om E om hon sitter på mage eller höft. Köpt för typ 100 spänn på cubus. VARFÖR köpte jag inte fler? :whut:

Poncho har vi inte provat än, men det är ju en tanke förstås.Kanon om den funkar vid ryggbärande med ju!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?