Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pilotta
#8287982
Funderar på att köpa en sån. Är det någon som har erfarenhet av den?
Hur stora barn kan man bära? Vill gärna kunna bära 3-åringen likväl som 3-månadersbebisen. Eller bör man satsa på nåt annat :hmm:
Användarens profilbild
Av Pilotta
#8311899
Verkade visst inte vara så många som testat....
Nåja nu har jag köpt en i alla fall. Det var svårt att välja mellan S och M. S satt snyggare men jag vill nog helst ha lite rymligare jacka så det blev en M. Den olivgröna färgen var verkligen snygg.
Har inte använt den ännu, det får bli när det blir varmare ute. Återkommer med omdöme om jag kommer ihåg. :D
Av mammatillE
#8359927
Pilotta skrev:Verkade visst inte vara så många som testat....
Nåja nu har jag köpt en i alla fall. Det var svårt att välja mellan S och M. S satt snyggare men jag vill nog helst ha lite rymligare jacka så det blev en M. Den olivgröna färgen var verkligen snygg.
Har inte använt den ännu, det får bli när det blir varmare ute. Återkommer med omdöme om jag kommer ihåg. :D
Oh. Jag har sett den på nätet.. Hur tjock är den? Passar den till vår-höst eller är den tjock som en vinterjacka?
Användarens profilbild
Av Pilotta
#8360941
mammatillE skrev:
Pilotta skrev:Verkade visst inte vara så många som testat....
Nåja nu har jag köpt en i alla fall. Det var svårt att välja mellan S och M. S satt snyggare men jag vill nog helst ha lite rymligare jacka så det blev en M. Den olivgröna färgen var verkligen snygg.
Har inte använt den ännu, det får bli när det blir varmare ute. Återkommer med omdöme om jag kommer ihåg. :D
Oh. Jag har sett den på nätet.. Hur tjock är den? Passar den till vår-höst eller är den tjock som en vinterjacka?
Den är inte tjock som en vinterjacka, men i och med att den är vindtät borde den funka bra även när det är kallt om man har något tjockt under (som även omsluter barnet). Jag köpte en MaM coat upgrade och den känns inte alls som en varm vinterjacka, hade jag vetat det hade jag nöjt mig med endast denna och nåt varmt under.
Användarens profilbild
Av Pilotta
#8438160
Igår använde jag den som väst i sommarregnet och det var suveränt, L var torr om kroppen (fast blöt på huvet) och somnade på min rygg. Själv var jag torr under västen men blöt på övriga kroppen vilket var perfekt när det var så varmt ute. Att använda västen var verkligen över förväntan :tumup:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?