Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
1
25%
2
2
50%
3
Inga röster
0%
4
1
25%
5
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av April
#14516
Bild

Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas :-D

Kram
Senast redigerad av April den tor dec 29, 2005 19:06, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Gaya
#31603
Detta var den första selen alternativt till BB som jag fick syn på. Var SÅ nära på att köpa den innan jag hittade Ergon.
Men är det ingen som testat den äns?! Vad är detta...
Jag tycker den är sketans snygg men det är juh en klar nackdel att man bara kan bära på höften. Snedlast är väl inte det bästa för axlarna.
Användarens profilbild
Av KATARINA
#31613
Gaya skrev:Men är det ingen som testat den äns?! Vad är detta...
Jag har endast testat föregångaren "Hipper" eller "Delta" som den också hette. Den tyckte jag inte alls om. Men jag tror att den här är betydligt bättre.
Av Melwinsmamma
#83259
Skrev nyss en liten recension om kooger.Som jag skrev där så tyckte jag verkligen inte om den selen.Den fördelade inte alls tyngden bra utan jag fick ont i axeln.Det blev även lite skav under armen där det satt ett litet spånne som skulle dras åt.
Så nu hoppas jag att jag ska bli en nöjd ägare till en Patapum istället :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
#542749
Melwinsmamma skrev:Skrev nyss en liten recension om kooger.Som jag skrev där så tyckte jag verkligen inte om den selen.Den fördelade inte alls tyngden bra utan jag fick ont i axeln.Det blev även lite skav under armen där det satt ett litet spånne som skulle dras åt.
Så nu hoppas jag att jag ska bli en nöjd ägare till en Patapum istället :D
Precis så tycker jag också! Och eftersom den är så begränsad i sitt användningsområde så kan jag för mitt liv inte fatta varför man inte väljer ringsjal istället.
Jag köpte min Kooger i samma veva som jag började leta alternativ till min plågsamma bb-sele... Tyckte det verkade smidigt med höftbärande - men det var inte många minuter jag orkade bära min då lilla lätta 7,5kg bebbe.
Sydde en ringsjal några veckor senare och sålde Koogern direkt efter första provbärandet i ringisen! (sen blev jag tagen av sjal- :twisted: , men det är en annan historia :wink: ) I ringsjalen bär jag fortfarande min 12,5kg's guldklimp.

Så av mig fick den en 2:a. Visst, den är inte helt ful. Och i ärlighetens namn bättre än ingenting eller armen. Men mitt råd till de som står i begrepp att införskaffa en sådan här är att testa ringsjal eller Ergo-sele istället.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?