Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Aspasia
#8242974
Jag hade turen att vinna en beco vest här på sb :vågen:.
Den är rätt dyr så jag skulle inte köpt den annars, men nu när jag testat den kan jag verkligen rekommendera den!

En kan ha den när man bär både fram och bak, lätt att få på sig och har polo både kring bärare och barn så en slipper luftglipor. Den omsluter hela barnet vilket är superbra om en har en liten viftare som jag (det kommer ofta ut en naken liten arm ur bärjackan...). Passar jättebra på extra kalla dagar innanför bärjackan / bärskyddet, och på höst och vår som den är.

Jag äger ingen becosele men har använt den över vanlig sjal och mei tai, det går utmärkt :tumup:

Bild
Användarens profilbild
Av Kate
#8244265
Vad roligt att ni tycker om den. Det ser jättemysigt ut!
Av Franneke
#8316840
Hur gick det att få på västen när du bär på rygg? Klarar man av att få barnets huvud igenom utan hjälp? Jag har funderat på en sån men tvivlat just pga ryggbärande.
Användarens profilbild
Av Aspasia
#8317362
Franneke skrev:Hur gick det att få på västen när du bär på rygg? Klarar man av att få barnets huvud igenom utan hjälp? Jag har funderat på en sån men tvivlat just pga ryggbärande.
Jag tyckte det gick väldigt smidigt, det var liksom bara att trycka barnets huvud genom huvudöppningen. Det går en dragkedja upp till bärarens huvudöppning som kräver viss smidighet för att dra igen, men jag fixade det och jag är ingen yogamästare. Dragkedjan kan en säkert dra igen innan en tar på sig västen, huvudet går säkert att få igenom ändå. :tumup:
Användarens profilbild
Av Scharlott
#8399004
Franneke skrev:Hur gick det att få på västen när du bär på rygg? Klarar man av att få barnets huvud igenom utan hjälp? Jag har funderat på en sån men tvivlat just pga ryggbärande.
Beco vest och Peekaru Original bärväst är egentligen samma väst, bara olika varumärke på dem och det att Peekaru finns i fler olika färger :wink:
Här finns instruktioner som visar hur man tar på sig västen vid ryggbärning: http://www.mammabarn.se/getpage.asp?do=97

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?