Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AbbesMamma
#8748495
Jätte stor även utan panel, ser löjligt ut både utan panel och med panel när Albin sitter i. Nu funderar jag på om jag verkligen ska behålla den.

Men jag får fundera lite :)

Hade nog lite väl höga förväntningar. Har gått och väntat som inför julafton ;)
Av Kyltsi
#8748506
AbbesMamma skrev:Jätte stor även utan panel, ser löjligt ut både utan panel och med panel när Albin sitter i. Nu funderar jag på om jag verkligen ska behålla den.

Men jag får fundera lite :)

Hade nog lite väl höga förväntningar. Har gått och väntat som inför julafton ;)
Låter konstigt tycker jag. Ska vi utbyta mått på jackan via PM? och kolla om de stämmer med varandra, se om det blivit nått tok med din så att du kan reklamera den om så är fallet.
Av Ponyo
#8905947
Tass
Tänker nog beställa en sådan.
Men det verkar lite läskigt med storleken :whut:
Var en typisk M tidigare. Men har på senare år börjat dra L. Men då ska jag kanske satsa på en M här då. För jag är i nedre kanten av L.
Användarens profilbild
Av AbbesMamma
#8905954
Ponyo skrev:Tass
Tänker nog beställa en sådan.
Men det verkar lite läskigt med storleken :whut:
Var en typisk M tidigare. Men har på senare år börjat dra L. Men då ska jag kanske satsa på en M här då. För jag är i nedre kanten av L.
Eller en S! Gå efter storlekstabellen men ta minst en storlek mindre. Men det kanske är jag som har konstig kroppsform 'för jag skulle ha m enligt tabell men beställde s som var 'för stor. När jag beställde och ville skicka tillbaka var de väldigt tillmötesgående, erbjöd sig att sy in jackan osv.
Av Ponyo
#8905981
AbbesMamma skrev:
Ponyo skrev:Tass
Tänker nog beställa en sådan.
Men det verkar lite läskigt med storleken :whut:
Var en typisk M tidigare. Men har på senare år börjat dra L. Men då ska jag kanske satsa på en M här då. För jag är i nedre kanten av L.
Eller en S! Gå efter storlekstabellen men ta minst en storlek mindre. Men det kanske är jag som har konstig kroppsform 'för jag skulle ha m enligt tabell men beställde s som var 'för stor. När jag beställde och ville skicka tillbaka var de väldigt tillmötesgående, erbjöd sig att sy in jackan osv.
När jag går efter måtten så behöver jag en L för att få plats med bysten. Så en S känns helt galet. Undra om ngn stockholmare har jackan :hmm:
Av Kyltsi
#8905987
Ponyo skrev:
AbbesMamma skrev:
Ponyo skrev:Tass
Tänker nog beställa en sådan.
Men det verkar lite läskigt med storleken :whut:
Var en typisk M tidigare. Men har på senare år börjat dra L. Men då ska jag kanske satsa på en M här då. För jag är i nedre kanten av L.
Eller en S! Gå efter storlekstabellen men ta minst en storlek mindre. Men det kanske är jag som har konstig kroppsform 'för jag skulle ha m enligt tabell men beställde s som var 'för stor. När jag beställde och ville skicka tillbaka var de väldigt tillmötesgående, erbjöd sig att sy in jackan osv.
När jag går efter måtten så behöver jag en L för att få plats med bysten. Så en S känns helt galet. Undra om ngn stockholmare har jackan :hmm:
Jag bor i Ösmo, så det är inte så långt ifrån. Min är storlek S

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?