Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
#8168400
jag tycker den är värd sina pengar.

Sen är det ju så med selar att den selen som passar dig kanske inte passar mig, allt beror ju på kroppsform och längd. :tumup:

Ska du ha den som extra sele eller utlåningssele duger den garanterat
Av sjaltokan
#8168552
Lotus skrev:Det är det där jag tycker är så svårt! Jag är ju som sagt sjalare i grund och botten, men vill GÄRNA ha en riktigt bra sele. Är 172 lång och normalbyggd, varken tjock eller särskilt smal... Vad ska man satsa på?! Tycker ergon är så himla fin!
Åk till återförsäljare och testa :tumup:
Av femsexsjuoått
#8645079
Köpte en kopia på Tradera. Är själv 170 och normalbyggd men har en ganska stor ettåring och det gick inte alls att bära i kopian. Den var gjord för en liten bärare och ett litet barn. Fram gick det ok att bära, men på ryggen funkade det inte alls. Och eftersom jag har ett tungt barn bär jag helst på rygg.

Kanske jag sparar den till nästa lillplutt, som en första sele - för den är fin och praktisk att ta med i barnvagnen då den är lite mindre bylsig än originalen.
Användarens profilbild
Av fabriksmoln
#8693761
För oss fungerar kopian super, vi är ganska korta och vår 6-månaders bebis är ju liten. Vi använder den nästan bara på rygg :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?