Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av FruSims
#7369357
sitter och tittar runt lite på olika bärdon och får syn på Alpino bärsele...blev lite sugen på en sådan

om man nu ska jämföra en manduca och en sådan här alpino...e dom lika bra eller är nån bättre...en utav dom e ju klart snyggare :)


ge mig lite tips och råd....föredrar dock min älskade sjal men eftersom jag har en liten mask till dotter så får jag använda sele när jag bär på ryggen....

tack på förhand :)

/S
Användarens profilbild
Av Sessan
#7401642
Manducan är skönare att bära i, men Alpinon är snyggare :lol:
Där är mer vaddering och finesser på Manducan. Alpinon funkar typ en timme, medan Manducan kan man bära i 3-4 timmar innan axlarna börjar domna.
Användarens profilbild
Av FruSims
#7402422
tack..då behåller jag min manduca :-D
Användarens profilbild
Av Sessan
#7402501
SQ skrev:Alpinon funkar best till ganska små bebisar eftersom sittdelen är väldigt smal. Bytte till mig en helt underbar Alpino med drakar för ett tag sedan, men det blev nästan lite BabyBjörnvarning på den för Zeldas del, så den fick övertas av en kompis vars 2månadersbebis satt som hjuten i den. :D Annars var den skön att bära med, men Zelda är inte så tung heller. Och lätt och sval varma sommardagar är den också. Huvudstödet är dock ett skämt.
Var tvungen att jämföra mina selar, för jag har inte upplevt det problemet du beskriver. Jag bär min nästan 16-månaders i den och han är 80 cm och väger 10,5 kg. Alpinon har 1,5 cm smalare sittyta än Manducan. Manducans sittdel är sydd så att den "rundar" barnet, medan Alpinon bara är en bit tyg, som en meitai. Är det länge sen du hade Alpino? Kan det vara så att de har förändrat utformningen?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?