Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anva
#7123348
Ja vad ska man ha. Vet att det beror lite från person till person.

Jag bär väldigt mycket eftersom vi har bara en vagn och stora gärna vill sitta om vi ska på långpromenader. Just nu får han plats innanför min jacka men inte mycket längre då han växer som bara den.

Funderar lite på bärskydd men vad har man på de små under det? Finns det bärskydd som funkar året om? (har för mig det)

Hjälp lite i mina funderingar snälla. det känns som en djungel.
Användarens profilbild
Av diddeldi
#7123371
jag tycker bärskydd funkar bra på magen men på ryggen är bärjacka överlägset.

jag brukar ha innekläder plus varma tossor och varm mössa på barnet. fast det beror såklart på vädret, vi har oftast runt noll här på vintern.
Användarens profilbild
Av rödsammet
#7517892
diddeldi skrev:jag tycker bärskydd funkar bra på magen men på ryggen är bärjacka överlägset.

jag brukar ha innekläder plus varma tossor och varm mössa på barnet. fast det beror såklart på vädret, vi har oftast runt noll här på vintern.
Jag undrar också över detta ämne...
Vad har du för bärjacka när du bär på ryggen diddeldi? Och var bär du saker som tex blöjor osv om du har bärjacka? (FUnderar på att köpa en midjeväska, men vet inte om det funkar med ytterkläder...)
Användarens profilbild
Av diddeldi
#7518057
rödsammet skrev:
diddeldi skrev:jag tycker bärskydd funkar bra på magen men på ryggen är bärjacka överlägset.

jag brukar ha innekläder plus varma tossor och varm mössa på barnet. fast det beror såklart på vädret, vi har oftast runt noll här på vintern.
Jag undrar också över detta ämne...
Vad har du för bärjacka när du bär på ryggen diddeldi? Och var bär du saker som tex blöjor osv om du har bärjacka? (FUnderar på att köpa en midjeväska, men vet inte om det funkar med ytterkläder...)
jag har provat några olika men mest använt mam upgrade, den sitter bäst på mig och jag tycker den är lagom fodrad. fickorna är rätt stora så jag har ofta haft nån extrablöja i dem, om jag inte haft väska med mig.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?