Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jazoo
#1768646
annachen skrev:
jazoo skrev:
jazoo skrev:
annachen skrev:Jag brukar ha magväska eller ryggsäck - inte så sexigt kanske men... ;-)

Den där Thaiväskan såg ju smart ut - var hittar man en sån?
Många har Hammockbags, men de har visst slutat tillverkas. Mammahappy har precis gjort en sista co-op, om du har tur så kanske det är någon som beställt en för mycket som kommer ut på säljes.

Annars är de väldigt lätta att sy - vi kanske kan göra det till nästa pysselprojekt?
Och för att förtydliga lite: Hammockbag är alltså ett märke, en viss typ av thaiväska.
Aha... då är jag med! Det låter väl som ett bra pysselprojekt! Ett mönster och nåt snyggt tyg bara så... :tumup:
Mönster finns under GDS eller så ritar vi av en av mina Hammockbags. Tyg får vi väl åka o shoppa helt enkelt. Jag kan nog rota fran nåt ur gömmorna oxå.
#1768667
jazoo skrev: Mönster finns under GDS eller så ritar vi av en av mina Hammockbags. Tyg får vi väl åka o shoppa helt enkelt. Jag kan nog rota fran nåt ur gömmorna oxå.
Hur många har du?? :lol: :lol:

Jag får väl ta en vända till Svenskt tenn då? :wink: Kanske efter jul.... *pank*
Användarens profilbild
Av jazoo
#1769509
annachen skrev:
jazoo skrev: Mönster finns under GDS eller så ritar vi av en av mina Hammockbags. Tyg får vi väl åka o shoppa helt enkelt. Jag kan nog rota fran nåt ur gömmorna oxå.
Hur många har du?? :lol: :lol:

Jag får väl ta en vända till Svenskt tenn då? :wink: Kanske efter jul.... *pank*
Oj, jag har nog en.... fyra fem stycken kanske. Men jag har ingen aning om var alla är, ligger väl en i bilen som shoppingkasse, en under vagnen osv. Sen sålde jag nyligen två, för jag behövde liksom inte så många... :lol:

Jag hade mer tänkt mig typ Ikea än Svenskt tenn, det är i alla fall vad min ekonomi tillåter... Men så är jag inte riktigt lika sofistikerad som du är heller ;)
#1770274
jazoo skrev:
annachen skrev:
jazoo skrev: Mönster finns under GDS eller så ritar vi av en av mina Hammockbags. Tyg får vi väl åka o shoppa helt enkelt. Jag kan nog rota fran nåt ur gömmorna oxå.
Hur många har du?? :lol: :lol:

Jag får väl ta en vända till Svenskt tenn då? :wink: Kanske efter jul.... *pank*
Oj, jag har nog en.... fyra fem stycken kanske. Men jag har ingen aning om var alla är, ligger väl en i bilen som shoppingkasse, en under vagnen osv. Sen sålde jag nyligen två, för jag behövde liksom inte så många... :lol:

Jag hade mer tänkt mig typ Ikea än Svenskt tenn, det är i alla fall vad min ekonomi tillåter... Men så är jag inte riktigt lika sofistikerad som du är heller ;)
*haha* jo, jag är ju känd för det.... ;-)

Men du kan ju alltid sälja en till mig så får du pengar och jag slipper sy :-D
Användarens profilbild
Av jazoo
#1770305
annachen skrev:
jazoo skrev:
annachen skrev:
jazoo skrev: Mönster finns under GDS eller så ritar vi av en av mina Hammockbags. Tyg får vi väl åka o shoppa helt enkelt. Jag kan nog rota fran nåt ur gömmorna oxå.
Hur många har du?? :lol: :lol:

Jag får väl ta en vända till Svenskt tenn då? :wink: Kanske efter jul.... *pank*
Oj, jag har nog en.... fyra fem stycken kanske. Men jag har ingen aning om var alla är, ligger väl en i bilen som shoppingkasse, en under vagnen osv. Sen sålde jag nyligen två, för jag behövde liksom inte så många... :lol:

Jag hade mer tänkt mig typ Ikea än Svenskt tenn, det är i alla fall vad min ekonomi tillåter... Men så är jag inte riktigt lika sofistikerad som du är heller ;)
*haha* jo, jag är ju känd för det.... ;-)

Men du kan ju alltid sälja en till mig så får du pengar och jag slipper sy :-D
:lol: Jag får väl rota lite i gömmorna och se om jag har en över...

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?