Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lotus
#1661563
Jo, jag går i [color=#FF0000]sele-köpar-tagen[/color]. Blev så inspirerad idag efter samtal med kamrat. Bär i sjal, men vill nog ha en sele att variera med. Så vad är det man bör skaffa sig? [color=#FF0000]Beco, Ergo, Manduca [/color]är väl det jag känner till. Fördelar? Nackdelar? Finns det andra märken jag bör kolla in?
Användarens profilbild
Av Eld77
#1662135
Det finns ju lite selar att välja på och det är jättesvårt att råda vad du ska ha för sort. Det beror på hur lång och bred man är men också på personlig smak vad som känns bäst. Eden baby har en bra jämförelseguide för de selar de säljer. Lycka till!
Av Lenaskeå
#1664232
Jag har becos, angelpack & manduca. Om jag skulle ha en sele skulle jag valt att behålla manducan, utan tvekan! Den är så lättsam, allround & jag kan bära hur länge som helst i den, eller iallafall tills barnet protesterar! :roll: Angelpack är lite för nätt för att ha som enda sele & jag vill inte bära min 4-åring i den. Beco 4th är oxå en väldigt skön sele & vintertid är butterfly att föredra eftersom man inte behöver ta av sig jackan för att få ut barnet ut selen.

Hoppas att du blev lite klokare, känns som om jag sitter & svammlar :blahblah: Det bästa är ju förstås om du kan prova lite olika sjalar innan du bestämmer dig för någon! Smaken är ju som :rumpdans:
Av Lotus
#1665878
Tack! Babydesign finns ju på mässan har jag läst mig till, och jag tänker mig nog till deras monter för diskussion och prov... Det lutar åt en Butterfly eller en Manduca. Har läst lite här och där och TROR jag har en uppfattning... Nu ska Juno införlivas i leken, så att han är med på noterna också! :lol:
Användarens profilbild
Av babette
#1737907
MANDUCA!!! :heart: :heart: :heart: !! Det går så lätt och snabbt att ta på sig och få dit barnet! Inga meter tyg som ligger och slaskarmedans man knyter! Perfekt om man är ute eller om man ska snabbt och handla! Tycker att barnen sitter stadigt i den. Har en på fyra månader och en på ett och ett halvt. Det är ju försås alltid stadigare med sjal,men med selen slipper man också känna sig så "invirad i tyg".

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?