Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ponyo
#1425017
Har precis klickat hem en Butterfly, men kom just tänka på en sak. Kan man amma i den?
Av RosiePosie
#1616905
idacathrine skrev:
Bubbi skrev:Har precis klickat hem en Butterfly, men kom just tänka på en sak. Kan man amma i den?
Ja, jag ammar i den jämt.
Hur då? Min kommer snart, och jag kan inte fatta såhär i förväg hur man skulle bära sig åt..
Med ett upprört barn tex? :hmm:
Användarens profilbild
Av emellen
#1617020
idacathrine skrev:
Bubbi skrev:Har precis klickat hem en Butterfly, men kom just tänka på en sak. Kan man amma i den?
Ja, jag ammar i den jämt.
Beskrivning tack! :this: Jag försökte men mittenpanelen var ivägen? Försökte hasa ner så att hon hamnade mer i höjd med bröstet men det funkade inte alls. Mina bröst kanske är för breda och hänger för långt ner! :Hahaa:
Av Ponyo
#1617264
Jag kan amma i Butterfly. Men det är då rakt inte min favvo att amma i.
Jag hasar ned Vilhelm, lösgör både midjebälte och axelremmar. Sen drar jag upp ena bröstet i mitten av mittpanelen. Har inte speciellt hängiga, men det går ändå. Om någon har ett bättre sätt, så berätta gärna :D
Av RG78
#1692841
Det finns en film på DVD:en om hur man ammar i Becon. Kort och gott gör man så att man släpper ut ena "axelremmen" på den sidan man ska amma på och öppnar upp plastlåset på samma sida....och därefter får man böka en massa för att få upp bröstet till babyn. Det går, men det är ju helt klart inte superskönt att amma i selen.

Hoppas någon förstod min förklaring, vet inte riktigt vad alla delar heter, men som sagt det finns en bra instruktion på dvd-filmen.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?