Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker ni om denna? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
1
50%
3
1
50%
4
Inga röster
0%
5
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av April
#4954
Bild

Vad tycker du om denna? Motivera gärna ditt svar,
så att vi andra vet om den är värd att köpas? :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
#5055
Har bara provat den i några dagar.
Barnet sitter mkt bra med stöd för låren.
Jag tyckte att de långa snörena var svåra att hantera och trä samtidigt som jag stöttade barnet. Tyckte att axelbanden inte låg riktigt på plats på axlarna eftersom fyllningen i dem var "hård" och gjorde att den inte formade sig så bra efter kroppen.
Jag tycker att det är klart lättare och mer avlastande med en långsjal.
/Anso
Senast redigerad av Anso den sön jul 17, 2005 23:01, redigerad totalt 1 gånger.
Av Gäst
#38252
Jag har ingen annan erfarenhet (ar har inne o kollar lite bara idag) an denna men jag tyckte nog den var lite bökig. Framförallt pa ryggen -jag fick kanslan att barnet skulle trilla ur. Tungt var det tyckte jag fast jag har ju haft stora barn. O det funkar inte sa varst bra att sköta husshallsysslor med barnet pa magen i den fast det vet jag ju inte om jag skulle kunnat annars heller -har ju ingen annan erf. Kanske ar jag ingen barmamma -aven om jag trodde det först? Dottern var inte heller nat förtjust i att vara dar som spadbarn i alla fall. Anvande den aldrig pa sidan/höften. Tyckte förresten det var knepigt att fa barnet att sitta ratt i den ocksa.
Hm.. ganska daligt betyg allsa. Max en tvaa...

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?