Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av NäraHjärtat
#9346476
Jag sätt och kollade efter selar på tradera och såg att det fanns en namnlös, blå sele som ser väldigt bra ut och säljs ny av ett företag. Den var superbillig och jag som är nybörjare ser inte något fel med den.
Någon som är mer erfaren och vet vad jag pratar om?
Användarens profilbild
Av Asia
#9346478
Utan att ha kollat tänker jag på de sär Ergokopiorna som florerade för några år sedan. De kanske fortfarande är i omlopp? Jag köpte en men mudjebäktet var jätte dåligt och jag slängde den.
Användarens profilbild
Av dolvis
#9346721
Jag minns att i diskussioner om denna hade en del kritik mot hur säkert en del av bärremmarna var fästade. Kanske går att söka i forumet på ergonomi så kommer gamla trådar upp.
Av wi0510
#9352902
Jag hade en sån där ergo-kopia innan jag skaffade en riktig ergo sele :oops: . Kopiorna är gjorda efter en åtminstone 10 år gammal ergo design (nu har finns inte den riktiga ergon i de färgerna, utan har andra designer och själva ergo selen har förbättrats något vad jag förstår :hmm:).

Tyckte inte det var någon större skillnad mellan den riktiga ergon och kopian, förutom den riktiga var mycket snyggare (kunde ju välja design då :tumup:) och den riktiga var mycket dyrare (ca 5-6 ggr så mycket :shock:)! Använde kopian tills sonen var nästan 1 år. Funkade bra, och kändes stabil, avlastade bra. Var klart prisvärd, i och med att kopiorna är ju så himla billiga. Men tråkigt att de bara finns i de fula blåa och vinröda designerna. Hade jag vetat vad jag vet nu är jag inte säker på jag köpt den riktiga ergon utan nöjt mig med kopian.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?