Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Intro
#9191825
Tidsresenär skrev:Vilket vackert resultat! Och roligt med bebisen som ser så nöjd ut :)
Jag blev nästan sugen att försöka själv (trots att jag inte kan sy pga dålig tålamod). Hur svårt var det?
Det var inte så svårt tycker jag inte. Det enda luriga var att få in vadderingen i midjebandet. På första jag sydde följde jag instruktionerna till punkt och pricka men tyckte det verkade onödigt krångligt, så på den andra testade jag att göra på ett annat sätt men såhär i efterhand var det nog enklast att göra som beskrivningen säger ändå. :wink: Har man en pressarfot som fållar åt en går det ganska fort, för det tar TID att få till fållen på de långa axel- och midjebanden med strykjärn och vanlig pressarfot. Så lite tålamod krävs, och lite noggrannhet, men inte överjordiskt mycket!
Användarens profilbild
Av marmite
#9210560
Himla fina! Om jag inte kommer igång och bär med min lollipop är det här vad jag vill göra med den! Åh som jag längtar efter att sy!
Av suzylee
#9223038
Intro skrev:
Sarah79 skrev:Åh,, en sån skulle jag vilja ha sydd. Av min Timbuktu.. Såg jättebra ut
Om mina två blir bra syr jag gärna åt andra sen! :tumup:
Jag blir så sugen på en likadan! De är båda jättefina och ser sköna ut att bära i på rygg. Har aldrig lyckats riktigt bra med min hoppediz.

Skulle du vara intresserad av att sy en åt mig...? :roll: Vet inte vad för tyg som passar?
Jag är värdelös på att sy, men har börjat fundera på om inte mei tai skulle vara nåt att testa!
:D
Av AnnaT83
#9360322
Intro skrev:Och här är en sydd av en Indio! TJOHO, roligt är detta!!

Bild


Oj, den här var sjukt snygg! Använde du mönstret från Etsy? Och är det värt att köpa ett mönster?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?