Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker du om denna bärsele? (1 lägst - 5 högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
1
20%
4
3
60%
5
1
20%
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9136632
Jag har nu använt min Boba 2g i någon månad och känner mig redo att ge en liten recension. Barnet som bärs är ca 70 cm lång och väger ca 10 kg. Jag känner mig väldigt nöjd med selen, det är den bästa jag provat hittills, har dock bara provat Manduca och Beco. Barnet sitter väl omslutet och selen är skön att bära i. Den har bra vaddering som inte känns bylsig. Huvan med sina tryckknappar och och att den bara rullas upp och hålls ihop med resårbandet tycker jag är kanon, likaså att den går att ta av. Bästa huvan tycker jag. Selen passar bra på mig som är kort, gillar också att axelbanden är lite "insvängda". Den passar dock inte lika bra på min sambo som är lång och muskulös, det är inte mycket kvar av remmarna när han bär. Jag kan bara komma på två nackdelar med denna sele och det är: 1. Jag tycker den är lite svår att få ner barnet i ordentligt, vill kunna sätta selen hängandes vid ryggen, huva upp barnet och sen dra upp selen, men ofta får jag då inte upp selen/får ner honom ordentligt. Detta beror ju på att selen är så pass djup, vilket som sagt är en av anledningarna till att den är så bra. Så det är ju lite både och det där.. 2. Den andra nackdelen tycker jag är att färgerna och mönstrena inte är så snygga/roliga. Men på det stora hela är jag jättenöjd, en toppenbra "mellansele"!
Användarens profilbild
Av zink
#9136661
Den var perfekt när sonen blev stor, typ över metern och fyra år var det väl när jag skaffade den :hmm: Blev nog inte använd ifjol men jag kan gott tänka mig att använda den vid behov fortfarande!

Men jag gjorde följande ändring på den

Boba's fotstöd - bytte ut dem mot spännremmar...
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... 7#p8008647

För fotstöd 'a la stugbyglar är verkligen bra på större barn - nästan ett måste.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?