Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Carolinah
#9128814
Är jättenöjd med Boban men har ett problem och det är att jag har svårt att få ner barnet ordentligt när jag bär på rygg, vilket jag oftast gör. Att den är djup är ju en av dess stora fördelar men antagligen också anledningen till att jag har svårt att få till det. Att sätta i barnet fram och dra runt till ryggen tycker jag inte funkar så bra längre nu när han väger över 10 kg, ytterkläderna hamnar helt snett o blir jättesvårt att krångla till rätt igen. Ibland funkar det bra att lägga selen på soffan sen på med barnet och dra på den därifrån. Fast tycker då ofta att den hamnar långt ner o blir svår att få upp. Det som blir bäst de få ggr man lyckas är att sätta på sig selen och svinga el skuffa bak barnet o dra upp selen men det blir oftast problem med att få över allting ordentligt, barnet hamnar liksom halvvägs ner i selen trots att jag provar med både lösa och mer spända axelband. Ni som har/haft/provat Boba el liknande selar, ge mig era bästa tips för att lyckas så jag kan använda selen så mkt som jag skulle vilja!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?