Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8986231
Var just för enkelheten jag föreslog bärjacka ! :wink: ...
Men försök få tag i en sutemi! Brukar vara billiga begagnade! Och somsagt jätte bekväma!! :tumup:
Användarens profilbild
Av KATARINA
#8986269
Med Beco Butterfly behöver man inte knäpp bak när man satt i bebisen som på andra selar, utan man knäpper den innan och sedan är det spännen fram till. (Om man inte sätter barnet först i selen, då behöver man knäppa bak med barnet i).

Håller med om att Sutemi är en skön sele. Även med flera andra selar går det att korsa i rygg när man bär på mage.
Av anneh277
#8986325
Sutemin har jag inte hört om förut, men recensionerna här verkar vara tveksamma till den om man har stor byst och så är det. Men värt att kolla upp - någon som vet vart den säljs?

Jag ska få låna kompisens ergo imorgon, så får vi se hur det känns. Spännande.
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8986343
anneh277 skrev:Sutemin har jag inte hört om förut, men recensionerna här verkar vara tveksamma till den om man har stor byst och så är det. Men värt att kolla upp - någon som vet vart den säljs?

Jag ska få låna kompisens ergo imorgon, så får vi se hur det känns. Spännande.
Det är när man bär på rygg i sutemin tuttarna är i vägen :wink: men vid magbärande inget problem... Hade inte tänkt på att man kan knäppa nackband et först på becon! Hur?är det inte Svårt att sätta i barnet när selen är på med innerpanel?? ...
Ergo är det ju många som gillar :tumup: har inte testat den själv...
Av anneh277
#8998669
Åh, måste återkoppla - det blev en Ergo ändå, en i Petunia-mönster, eftersom de har längre mag-rem än de vanliga. Jag lånade en kompis först och ikväll kom min egna. Det kommer bli SÅ bra, känns det som!! Jag kan lätt knäppa ryggspännet, och i kompisens kunde jag bära i minst en timme utan minsta ryggont efteråt.

En fråga dock - några tips på hur man snyggt viker in huvudskyddet i fickan igen? Det blir ju alldeles superknöligt för bebis, om man inte lyckas perfekt. Hur gör alla andra? :)
Av anneh277
#8998705
mammagumman skrev::tumup: Ergo är bra och Petunia picklebottom så fina :love:
De är ju det, och med lite rabatter så blev det inte dyrare än en "vanlig". Man kan ju lika gärna vara lite flärdfull.. :)
Användarens profilbild
Av mammagumman
#8998963
anneh277 skrev:
mammagumman skrev::tumup: Ergo är bra och Petunia picklebottom så fina :love:
De är ju det, och med lite rabatter så blev det inte dyrare än en "vanlig". Man kan ju lika gärna vara lite flärdfull.. :)
:D :tumup:
Användarens profilbild
Av ZaZi
#8998996
anneh277 skrev:Åh, måste återkoppla - det blev en Ergo ändå, en i Petunia-mönster, eftersom de har längre mag-rem än de vanliga. Jag lånade en kompis först och ikväll kom min egna. Det kommer bli SÅ bra, känns det som!! Jag kan lätt knäppa ryggspännet, och i kompisens kunde jag bära i minst en timme utan minsta ryggont efteråt.

En fråga dock - några tips på hur man snyggt viker in huvudskyddet i fickan igen? Det blir ju alldeles superknöligt för bebis, om man inte lyckas perfekt. Hur gör alla andra? :)
:vågen:
det där med huvudstödet är verkligen en alldeles egen liten konst, särskilt på de fina Petunia Picklebottommönstrade. (Jag har en evening in innsbruck). Man får rulla nooooga och stoppa ner huvudstödet. På min gamla Ergo NG är det mycket enklare (men i gengäld är huvudstödet inte lika bra).

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?