Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ylvast
#8982509
Jag tänkte skriva en liten recension! Jag hade ju tänkt köpa en wompat, men i och med att bebisen avskydde sjalen så vågade jag inte lägga så pass mycket pengar på en sele. Så jag surfade vidare och fastnade för Sleepy Nico, billigt (75 pund, med frakt till Sverige) och med liiiiila mönster.

Jag har nu haft den i 25 dagar och bär nog varje dag. Den är liten, nätt, lätt att knöla ihop och ta med sig. Lätt att ställa in, avlastar bra (drygt sju kilo bebis). Antal gånger hon vrålskrikit som i sjalen: 0. Hon hänger med till tvättstugan, Ica och i allt hushållsarbete. Utsikten och möjligheten till armflax var nog det hon behövde. De är som sagt nätta, så jag tycker att det är en bra första sele, men man behöver nog byta upp sig senare, när bebisen blivit större (vet att de utvecklat en toddler-size nu).

Den enda nackdelen är att sovstödet fästs med kardborreband, och har man hästtagel till hår, som jag, så kan det trassla fast sig lite.

Och så här snygg blir man i den:

Bild
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8983265
Den var jättefin!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?