Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Isadora
#8998880
Jag säger Beco Gemini, skönaste selen jag provat! :loving: Och så en bärjacka. Jag gillar bäst Suses Kinder Coat. Jag tycker vikten fördelas bättre när man bär innanför jackan, även större barn på ryggen. Tyngdpunkten hamnar närmare kroppen.

Och så vill jag slå ett slag för trikåsjalen också. Det är jobbigt att knyta i början. Men nnär man väl kommer in i det går det som en dans. Och du behöver bara knyta på dig sjalen på morgonen när du klär på dig. Sen låter du den vara på hela dagen, och stoppar i och tar ur bebisen vid behov. Hur smart som hellst. :D
Välkommen hit!
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8999246
Nu handlade ju frågan inte om jacka eg , men kan inte låta bli att flika in :wink: ...
Har både en mam jacka och en sues och jag gillar dem båda på olika vis! Mam för den är då mjuk varm o gosig och framförallt LÄTT ATT SÄTTA på ( med barn på rygg menar jag) och sues pga smarta funktionerna ( möjlighet använda fleece o skal separat att skalet tål regn osv ) men blev jag tvingad välja EN av dem skulle jag ta mam! :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?