Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kileane
#8977991
och den är så himla fin! :love: Nu har vi inte hunnit testbära desto mera, men det verkar lovande - den är riktigt bekväm även om banden är i längsta laget för mig som är ganska kort. Har också lite problem med var midjebältet riktigt ska sitta men vi får prova oss fram.
Behåller nog min fina vävda sjal också, men jag blir inte riktigt vän med ryggknytningen och tyvärr har dottern blivit så ovan med att bäras att hon inte har tålamod att ligga still under tiden jag övar :| Så nu har vi ett smidigt och fint alternativ i selen också! Beställde från http://www.wearababy.com/ och fick superbra service.

Så här glad blev A över sin nya sele:

Bild

Wompat Earthy Rainbow:

Bild
Användarens profilbild
Av Kileane
#8978034
Scilla skrev:Jag läste wombat 8)
Ja det hade varit något extra det :lol:

Tänkte mig ut och testbära idag men det verkar som att lillskruttan fått feber bara sådär plötsligt :/
Användarens profilbild
Av Carolinah
#9013531
Jag blir gråtfärdig när jag är inne på deras hemsida, både selarna o Mtna är så vackra.
Användarens profilbild
Av Mikaela
#9013649
Nina & lilla J skrev:Åhh vad fin :love: :love:

(*nästa-barn-nästa-barn-trallala..*)
Jag köpte ju en till L, född juni 2010 i somras. Hon kommer kunna ha den länge till...
Av mammatillE
#9013666
Mikaela skrev:
Nina & lilla J skrev:Åhh vad fin :love: :love:

(*nästa-barn-nästa-barn-trallala..*)
Jag köpte ju en till L, född juni 2010 i somras. Hon kommer kunna ha den länge till...
En treåring jag känner satt fint i min :)
Användarens profilbild
Av Kileane
#9016241
Vi har ju hunnit provbära lite nu, och jag kan hålla med om att vi kommer att kunna ha selen LÄNGE! Vi har det just nu inställd på minsta läget på alla spännen så det finns gott om plats. Den största nackdelen tycker jag är att de vadderade banden är så breda att de inte sitter riktigt bra över mina smala axlar, och sen åker spännet på axelremmen upp så det hamnar obekvämt under mina armar. Antar min kroppsform är fel...

Jag köpte ju den för att bära på ryggen, men typiskt nog har det blivit mest magbärning ändå - lillan tycker bättre om det, och jag upplever att det är mindre krångligt när man måste ha ytterkläder både på sig själv och barnet, jag får inte upp henne på ryggen på något smidigt sätt och kan inte justera om något blivit snett eller knöligt!

Hursomhelst är jag jättenöjd med inköpet och det är så smidigt att ta selen med istället för vagnen!
Användarens profilbild
Av Faegis
#9016391
Å, vad fin! Vilken storlek har ni köpt?
Jag ska nog också köpa en wompat (den gröna :love: ), men väntar ett par dagar för att se till så jag inte råkar ändra mig.
Användarens profilbild
Av Kileane
#9016419
Faegis skrev:Å, vad fin! Vilken storlek har ni köpt?
Jag ska nog också köpa en wompat (den gröna :love: ), men väntar ett par dagar för att se till så jag inte råkar ändra mig.
Vi har en storlek medium (1-3 år, storlek 86-92 cm, höjd 41 cm bredd 41 cm), dottern är 1 år 4 mån, 10 kg, och lite i minsta laget för den än tycker jag :) Själv är jag 165 cm och storlek M/38 för det mesta, och selen är som sagt lite i större laget åt mig, alla spännen är åtdragna nästan så hårt det går.

Jag är en otålig själ och när jag fick höra att de hade några ex. i lager så tog jag genast en av dem, eftersom leveranstiden på den jag egentligen ville ha skulle blivit 7-8 veckor pga. försenad tygleverans...men de har jättebra kundservice så tveka inte att ta kontakt och fundera på alternativ!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?