Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sarah79
#8942078
Då jag lockades dels av priset och nyfikenheten kunde jag inte låta bli att beställa en Tradera mei tai. En ny säljare så det var en chansning men fick respons direkt så det är ju bra.
Mei tain kom i dag (vann auktionen i tors) så leveransen var ju också bra.
I en söt liten påse kom den(förvaring, kanon) och dum som jag är var jag lite inställd på en melkaj liknande sak, men den är ljusår från det, fast helt okej iaf. Tjockare och lite stabilare än den andre tradera mei tai, känns lite plastig men med en bra ficka på panelen, hättan är inte provad men är lätt att ta på och av. Rätt hög i ryggen, även för min ettåring, men inte överdrivet bred.
180 cm i midjan
140/150 cm i axelbanden (hade gärna haft längre)
Lätt vadderad
Made In Thailand

Har inte gått mer än en kort sväng och det kändes okej, men kan återkomma om hur det är en längre promenad.
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8942248
Vill gärna ha en rapport sen! Sugen på en sån el den andra modellen som fanns ute.
Av Sarah79
#8944042
Hade den i går till BVC och mathandling. Och senare igen när vi gick på loppis. Helt okej att bära med, får man bara till det jämnt så känns det knappt, dock måste jag spännt lite hårt för G hade fått märken i låren/knäna som försvann efter en halvtimme men det också bero på att han krånglade lite och ville inte alls sitta still.

Så..
Ja, förutom att den känns lite plastig helt okej, men inte mer. Jag är ju dessutom barnsligt förälskad i melkaj och det är ju inte alls i den klassen
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8944092
Tack för lite mer info!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?