Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ylvast
#8940655
Hej!
Jag planerar att investera i ett bärdon som inte involverar fjortontusen meter tyg och har fastnat för grejerna som finns på www.wearababy.com

De har ju en variant av mei tai som heter full buckle carrier, samt en vanlig variant av mei tai. Jag känner mig sjukt osäker på vad som är bäst! Knäppen känns ju soft för en knytdyslektiker som jag, men med band kanske man kan få den mer precist inställd? Vad tror ni?

Är det förresten någon som har personlig erfarenhet av dessa bärdon och som kan komma med en liten recension?

Tjing!
Användarens profilbild
Av Mikaela
#8940668
Jag har en wompatsele (det som kallas "full buckle carrier"). Jag har inte burit jättemycket i den, men är nöjd än så länge. Jag beställde en toddlersele och har en 2-åring och hon sitter ordentligt inne i den, så den är rejält större än den ergo vi burit i innan. Hur MT etc därifrån är har jag ingen aning om.
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8982026
Har åxå kollat på dem, men backat pga priset. Men jag tror att deras wallabi wrap är riktigt bra! ( kan det bli annat med girasol ?) och dessutom sjukt snygg!! :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av Mammazenita
#8982145
ylvast skrev:Ja, priset är ju den stora nackdelen. Jag bangade också på det, eftersom jag inte visste om min bebis ens ville bli buren (hon gillade inte sjal). Så det blev en billigare, men ändå fin, från Sleepy Nico istället :)
Ok har inte sett dem. Ska kolla :) jag håller på att beställa en melkaj med utbredbara band :love:
Av ylvast
#8982403
Mammazenita skrev: Ok har inte sett dem. Ska kolla :) jag håller på att beställa en melkaj med utbredbara band :love:
Var mycket nära att det blev en melkaj för mig med, men då hade hon precis sålt slut på tyget jag ville ha och jag tycker de andra är för plottriga :oops: Och så här i efterhand tror jag att sele passar oss bäst :)

Sleepy nico hittar du på http://www.sleepynico.com. Anledningen till att det blev en sån var priset (det landade på 75 pund med frakt, alltså ca 800 kr) och att de hade en med lila mönster, och jag är ju en sucker för lila!
Användarens profilbild
Av Sinain
#8982442
Är sleepy nico även för barnen när de blivit större?!

Har använt en angel pack och varit jättenöjd, men hon har blivit för stor för den (hon blir två snart). Har funderat på en wompat, men sleepy nico var ju onekligen billigare
Av ylvast
#8982508
Sinain skrev:Är sleepy nico även för barnen när de blivit större?!

Har använt en angel pack och varit jättenöjd, men hon har blivit för stor för den (hon blir två snart). Har funderat på en wompat, men sleepy nico var ju onekligen billigare
Den jag har är för yngre barn, så om man inte har en väldigt liten tvååring tror jag den är för liten. Däremot vet jag att de håller på att säkerhetstesta en toddler-size. Vet dock inget om pris på den. Men mejla och fråga, hon är världens trevligaste!
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8983263
Meh kan inte nån köpa en Numbat så man får veta hur de är :) Står o väljer mellan just den o Melkaj.
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8983687
Ja, om man hade råd med det! :)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?