Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8849935
Använder trikåsjal mycket men ville komplettera med bärsele och har precis fått hem en Manduca, men hur får man till det? Har läst instruktioner och tittat på bilder men.. Ska dragkedjan vara öppen? Ska han sitta i insatsen eller hur gör man annars? Hur ska han ha benen? Känns som att han är för "ihopdragen" och stel i benen för att de ska kunna vara som bebisarna i videorna dvs utanför och brett isär.
#8851151
Dragkedjan ska inte vara ihopdragen. Panelen ska vara hög. Du använder spädbarnsinlägget till en 1-månaders.
#8853352
Nu har jag koll på de grejerna du nämnde. Men hur gör ni som är korta eller smala som har denna sele? Korsade axelband, vilka remmar har ni långa/korta, hur högt sitter knäppningen i nacken? Den sitter rätt bra på mig förutom att axelbanden står ut lite bakpå ryggen strax bakom axlarna.
#8853650
Carolinah skrev:Nu har jag koll på de grejerna du nämnde. Men hur gör ni som är korta eller smala som har denna sele? Korsade axelband, vilka remmar har ni långa/korta, hur högt sitter knäppningen i nacken? Den sitter rätt bra på mig förutom att axelbanden står ut lite bakpå ryggen strax bakom axlarna.
Jag är fel person att svara. Sambon har använt den, men jag är liten på alla håll så den har inte suttit bra på mig. Är du liten så bör du korsa axelbanden i ryggen. Spännet/remmen bakom nacken man annars drar ihop axelremmarna med om man har dem som vanligt = okorsade går inte att dra åt särskilt mycket så man behöver vara rätt bredaxlad för att det ska fungera.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?