Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av yonohanna
#8826509
Jag har precis köpt en Ergo, som jag är störtförälskad i!

Meen när jag bär på rygg så spänner det relativt tunna bandet rakt under magen så magen (som redan innan) liksom buktar ut på ett sådär härligt osexigt sätt.
Men är det bara jag som är känslig eller?
Har ni nåt tips? Förutom att fixa sexpack då :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
#8826536
Det är bara att le och vinka. 8)
Det ser inte fint ut när man inte har platt mage, men det är ju inte så mycket att göra åt. Jag brukar försöka bylsa tröjan lite över remmen och så ha den så långt ner det går, jag inbillar mig att det ser lite bättre ut då...
Användarens profilbild
Av yonohanna
#8826622
Ja jag ska nog leta fram en bra bylsig "bärtröja" då :lol:
För platt om magen det tar nog eeeeett tag men vinka o le det gör vi hela dagarna :D
Av BaraSara
#8837792
Hehe, midjebältet är främsta anledningen till att jag byter bort Ergon. Becon sitter mycket bättre runt magen, men jag förstår inte varför, för det är ingen större skillnad på midjebältena.. :hmm:
Användarens profilbild
Av yonohanna
#8837819
BaraSara skrev:Hehe, midjebältet är främsta anledningen till att jag byter bort Ergon. Becon sitter mycket bättre runt magen, men jag förstår inte varför, för det är ingen större skillnad på midjebältena.. :hmm:
Nä precis, jag ser inte heller nån större skillnad på bältena egentligen. Men det är ju en hiiiimla skillnad på hur magen framhävs. Jag tänkte aldrig på det när vi hade Beco, men då jag iofs. gravid.
Av Signatur
#8837844
*skrattar igenkännande*

Jag är inte ett dugg överviktig (snarare tvärtom) och har inte någon valk på magen. Det hjälper inte. Det blir en bulle av remmen iallafall. Så jag tror inte ens att ett sexpack hjälper. Man får nog bara le och se glad ut och låtsas som om det regnar.
Användarens profilbild
Av yonohanna
#8838388
Haaha ja o när det faktisikt regnar då får man ju ialf dölja sej fint i regnkläder :lol:
Användarens profilbild
Av Scilla
#8838403
Fast det värsta är om man har lite låga jeans och "selmuffinsmidjan" blir nypt mellan bältet och brallorna - AJ! :x
Användarens profilbild
Av Lando
#8841931
:lol:
Jag känner också igen mig och tror att det är svårt att undvika även med sexpack. Fast i o f s mannen får ingen valk... :hmm:
Jag skulle väl kalla mig slank men en härligt bullig valk får jag ändå med Ergon. Men jag gillar Ergon starkt så jag har slutat att bry mig. :vågen:
Tack för tipsen som dykt upp här om tunikor och bylsa över tröjan m.m.

Edit: Min valk hamnar förresten under bältet.
Användarens profilbild
Av yonohanna
#8844037
:lol: SKönt att jag inte är den enda bullen i gänget då :lol:
Men det jag lärt mej av tråden är att smal eller tjock, så blir de tamejfanken en bulle på magen ändå (men inte i :lol:)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?