Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av magwalena
#8802848
Vi har en Ergo nu, den funkar fint när jag bär sonen på ryggen, men på magen så skaver spännet till axelremmarna, känns som att jag skulle vilja ha dom tajtare mot varandra bak på ryggen ( om någon förstår hur jag menar...) Nu har jag bara provat bära honom 2 lite längre svängar ( 8 km ungefär) fick "buffa" till honom några gånger för att lätta lite och flytta om tyngden, brukar det vara så el. är det så att jag skulle prova någon annan modell? Än så länge är han ju inte så tung, 9 kg ungefär, men han blir ju tyngre, kanske är en vanan oxå att bära längre stunder, har ju bara burit hemma inomhus tidigare.

Vilken sele el, säcken som alla möter oss borde passa? jag är ca 162 å runt 58kg, mannen 178 å 70 kg men han har väldigt kort rygg... så vi borde kanske kunna ha samma?? Han bär iof mycket mindre än vad jag gör.

Sen bara en nyfiken fråga, hur gör ni när ni ska få barnet på ryggen? Försökte göra som i instruktionsvideon, men det kändes ju som krångligt, jag svingar upp honom, kanske inte så smart???? :?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?