[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 8801375
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
HJÄLP med att välja! - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammagumman
#8801385
Beco Gemini? Den passar små smala personer och går att bära nyfödd i som den är! Lätt att ta på och lätt att amma i.

Eftersom jag säljer är jag partisk men dels så säljer jag ju andra märken med och så har jag ju träffat en och annan kund och sett vad och de väljer utifrån kroppskonstitution och bärbehov 8)
Användarens profilbild
Av mammagumman
#8801649
Känner inte begmarknaden utan och innan. Men vad det gäller Beco butterfly så har den reats ut från olika butiker några gånger så de finns det nog många av på begmarknaden. Geminin har inte funnits så länge och har nog inte sålts ut på samma sätt så evt finns det färre. Men jag är inte helt säker på det.... :hmm:
Användarens profilbild
Av Kesti
#8801672
Sjalette skrev:Vad brukar beco gemini gå för begagnat ungefär? Lönar det sig att köpa begagnat?
Jag tror absolut det lönar sig, om man inte köper ny utomlands då. Jag ska strax sälja min också så jag har kollat lite här i forumet vad de gått för, och de verkar ha legat runt tusenlappen lite upp och lite ner beroende på skick. När jag köpte min för knappt ett år sedan fanns inga begagnade att få tag i men nu borde det finnas ett gäng redo att vandra vidare :tumup: .
Användarens profilbild
Av Kesti
#8803924
Benen utanför. Man knäpper om ryggdelen så att sitsen blir smalare åt de allra minsta, och när de växt så att benen hänger för rakt så knäpper man så det blir bredare. Du kan se på summers bilder i din köpes-tråd, den ljusa selen är knäppt för liten spädis (eller framåtbärande om man vill det) . Det var helt super med denna sele, min lille som är född liten lågviktare satt med bra stöd i den redan från pyttestorlek! Mycket bättre än i vår manduca :tumup: .
Användarens profilbild
Av Kesti
#8804005
Jag älskar verkligen min Gemini. Det är därför det är lite svårt att ta steget och skiljas från den :lol: . Men den är super till småttingar fast inte bred nog när de blir större som mina är. Manducan har fördelen att barnen sitter bättre i den när de blir större. Så den behåller vi och så blir det nog en Boba i stället för Beco Geminin - snart 8) ...
Av Sodapopp9
#8811185
Förlåt att jag lånar tråden lite men jag undrar hur man ammar i en beco gemini?
Har en manduca själv och de ser ju rätt lika ut men har inte fått till nån amning i den.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?