Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av betula_13
#8792060
Försöker klura ut vilken bärsele vi skall satsa på, men tycker det är så svårt då jag inte hittat något ställe där jag kan prova någon eller några modeller. Så fick jag tipset om att fråga här på sjalbarn om det kanske finns någon här som bor i Linköping (gärna i närheten av lambohov) och som har någon bärsele som jag skulle kunna få prova??
Av betula_13
#8793407
I övermorgon alltså? :) Då bör jag kunna. Tid & adress? (vet inte hur man får till pm).

Angelpack o becon är väl de som jag funderat mest på, men så har jag en bekant (långt borta) som pratar varmt om manducan, så att få prova en sån vore så klart kul/bra med :) Oavsett så vore det guld värt att få prova någon för att få lite mer känsla för det hela. :)
Av alta
#8883015
Kanske har du redan provat och hittat en sele du vill ha. Vi bor i Lambohov och sedan en vecka tillbaka har vi en Manduca till vår tremånaders om det fortfarande är intressant att prova.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?