Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mjakos
#8749752
[/sizääÄr en alldeles färsking på det här med att bära barn. Har en trikåsjal här hemma som jag gillar och en Ergo performance. Ergon är säkert bra, men jag gillar sjal. Därför är jag ute efter något smidigt som sele och mysigt som sjal, min lilla tjej älskar sjal dessutom. Så dessa två,melkaj och bb tai verkar vara bra, då jag vill ha huvudstöd.

Melkajen verkar ha olika storlekar, är den större varianten alldeles för stor för mindre bebisar?
Någon som vet om bb tai funkar länge, för exempelvis :love: två åringar? Ni som har dessa skriv för och nackdelar:-)

Jag har kollat på sjalar givetvis men det är ju en lika stor djungel. Didymos eller acs lollipop är intressanta. Eller hoppediez, gillar med rosa och lila färger :-)
Av FrokenG
#8750228
Jag har haft både BBtai och Melkaj (baby). Kom inte riktigt överens med BBtai men ÄLSKADE Melkaj. Min känsla är att BBtai är mer lik en sjal medan Melkaj är mer som en sele.
Av mjakos
#8750365
Tack! Då kanske bb tai är mer det jag vill ha, jag vill ha en så sjalslik som möjligt och ändå ha den lämplig som en sele :mums:
Av FrokenG
#8751032
mjakos skrev:Tack! Då kanske bb tai är mer det jag vill ha, jag vill ha en så sjalslik som möjligt och ändå ha den lämplig som en sele :mums:
Tror jag med. En stor fördel med BBtai är ju att axelbanden är utbredbara.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?