Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kamilase
#8648551
Thowida har recenserat tidigare en Toddler version http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic. ... i#p8560730 och jag blev så himla sugen på en sele från Tuli. Har gjort lite research och snabbt kom fram till att jag ska ha denna, punkt slut ;)
Jag har fått hem storleken Tuli Baby (sonen är 10kg och 8m nu) häromdagen och vill berätta lite vad jag tycker om den :D
Först och främst beställde jag direkt på websidan http://www.babytula.pl/collections och betalade med PayPal. Hur enkelt som helst ;) Frakten går på 90kr ungefär. Jag har fallit plaadask for EkoMama kollektion Leluja :love: http://www.babytula.pl/collections/eko- ... limitowana
Beställde i helgen, fick paketet i tisdags ;) Snabbt, va'? :loving:

Bild
Bild
Bild

Bild

Jag älskar alla små detaljer som en fika på bältet, luvan, gummisnoddar som håller ihop rullade överskott av remmar. Väldig estetisk utförd:

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

Här ska ni ursäkta min morgontrötta ansiktet och Marcels invignings-dreggel :oops:
Bild
Bild
Bild

I jämförelse med Patapum Baby som är numera för liten för sonen nu:
Bild

Namnet Tuli fick lite kosmetisk förändring och blev Tula för ett tag sen. Det finns en fascinerande fakta bakom varenda sele. De är nämligen gjorda helt och hållet för hand :whut: En person jobbar på en sele för hand från början till slut. Inga underleverantörer i Kina eller Tajwan. Allt gjort i Polen, i en "liten verkstad" av de bästa polska tyg, tillbehör man kan få tag på samt världskända designers tyg för paneler. Ganska fascinerade, tycker jag - i den nutida värld där det mesta görs i Asien för att dra ner på kostnaderna och öka vinsten maximalt.

Hursomhelst är den perfekt sydd, formad och bekvämt som attan. Jag är helnöjd :app: :app:
Senast redigerad av kamilase den ons dec 07, 2011 11:28, redigerad totalt 1 gånger.
Av Jan2012
#8745993
Förlåt, men beställde du på polska eller går det att beställa på engelska eller svenska?
Jag tyckte den verkade jättefin och är intresserad av en!

/Eva
Användarens profilbild
Av kamilase
#8747958
Jan2012 skrev:Förlåt, men beställde du på polska eller går det att beställa på engelska eller svenska?
Jag tyckte den verkade jättefin och är intresserad av en!

/Eva
Antagligen kan du göra som Thowida säger, eller trycka på "kontakt" på websidan och mejla de. Ägarinan prata perfekt engelska. Isf du vill ha Leluja modellen så måste du nog komma i kontakt med de genom sidan. Andra varianter säljs hos återförsäljare här :)
Användarens profilbild
Av Carolinah
#8944342
Supersnygg sele!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?