Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Clementin
#8631684
Är 158cm lång har ett BMI på 31 just nu, visserligen 16 veckor gången men ändå. Om inget magiskt händer med min självkontroll lär jag inte gå ner till mindre än 60kg efter förlossningen heller. ;) Så selen bör sitta bra på en person med kort överkropp som är överviktig alt. mullig.
Vill kunna bära bebisen i sele från början, har sålt mina sjalar då jag inte kommer överens med dem alls (maken behåller dock sina och kommer att bära i dem, inte i selen :heart: ).
Hade till de andra barnen en välanvänd patapum som jag älskade, tyvärr lyckades vi till sist skava hål på den. :mrgreen: Men jag gillade ändå inte riktigt ryggen på den, tyckte att ryggen var lite för kort och när barnen var närmare året satt de inte riktigt så stabilt som jag hade kunnat önska. Så gärna längre i ryggen än patapumen.

Så, det jag letar efter är alltså:

Korta, vadderade axelremmar
Lång/hög rygg
Skönt avbärarbälte, med hysat lång midjerem
bred sittyta i selen
Enfärgad

Några förslag? :)
Av Clementin
#8632725
Tack! Ska fundera på en manduca. :) Kikade på Tuli Toddlern också, gillade den skarpt! Blir kanske en sån också, har ju fler barn att bära. ;)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?