Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8955122
Emma_oh skrev:
kristinek skrev:
Man önskar ju att han hade kunnat välja en Folk birds ist för en svart bara :mrgreen:
:Hahaa: precis så känner jag med
Det är därför man ser till att köpa sin Tula toddler i god tid INNAN den andra föräldern ska vara föräldraledig... 8)
#9012434
Jag älskar verkligen min Tula Toddler! Skönaste selen jag provat och det börjar ändå bli ett gäng. Superskönt att barnet verkligen har stöd för hela ryggen, det gör det även mindre tungt för den som bär när man har ett barn som mitt som hänger bakåt ifall det går... :) Funkar rättså bra utanpå ytterkläder dessutom, är nog också pga höjden på panelen. Och ovanligt skön på magen för att vara sele, även om det är ännu bekvämare att bära på ryggen.

Lyckats anpassa den och få den att sitta bra på både en man på 187 cm och 100 kilo, en tjejkompis på knappt 160, samt en annan tjejkompis på 170 men som är väldigt smal. Antar att det finns bättre selar ifall man är väldigt liten, men någon jätte behöver man inte vara för att få Tula Toddler att sitta bra (själv är jag 172 och väger runt 65 kilo).

Enda minus är för att den har groteskt långa remmar, som visserligen går att rulla upp men det släpper ju ibland. Just pga upprullningsfunktionen känns det lite synd att kapa, men funderat på det många gånger. Huvudstödet är dåligt utformat och nästan omöjligt att fälla upp själv när man bär på rygg, men jag har ett barn som så sällan sover i sele att det inte stört så mycket. Och fickan kunde haft någon bättre stängningsanordning, blir väldiga glipor vid sidan av kardborren. Annars bara massor av plus!
#9318809
Någon som vet om de gjort några förändringar på selen sedan dessa kommentarer gjorts? Tänker på huvudstödet mm.
#9350108
Puff. Någon som skulle vilja plåta sin tula med huvudstödet uppfällt så man kan få se hur det ser ut? Gärna så man kan se hur man fäster det. :D
#9351775
June skrev:Någon som vet om de gjort några förändringar på selen sedan dessa kommentarer gjorts? Tänker på huvudstödet mm.
Undrar också! Våra trotjänare till selar som använts dagligen i upp till 7 år börjar falla i bitar och nu funderar jag på en Tula toddler.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?