Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ädl
#8542071
Jag har en beco men tycker att jag inte riktigt får lillasyster (3 veckor) riktigt nära mig och stabilt i den. (Har inte provat riktigt heller ska erkännas). Men någon som upplever att det kan funka? Någon som har något annat tips på vilken sele som kan fungera på så liten bebis. Hon vill bäras precis hela dagen och kvällen så för min ryggs skull vill jag ha något att byta trikåen med.
Användarens profilbild
Av diddeldi
#8542082
vilken beco är det du har, butterfly 2 eller gemini? om du har butterfly 2 så tycker jag att det är rätt viktigt att dra åt remmarna bredvid barnets huvud för att det ska bli tajt och bra, när bebisen är så liten (det beror givetvis på bärarens kroppsform, men generellt brukar det vara bra). och att låta fötterna vila i selen med tårna pekandes utåt.
Av sjaltokan
#8542084
en vävd sjal :mrgreen:

Jag tycker beco fungerar men du måste ju ställa in den ganska tight

Lillasyster 6 dagar
Bild
Av ädl
#8542094
Då får jag nog prova igen. Funkar det lika bra på magen som på ryggen. För den ser ut tajt ut på ryggen, men jag vill helst ha henne på magen. Híttade just en Manduca på Blocket som jag blev sugen på. 400 spänn, är det ett rimigt pris? Den såg tvättad ut men helt ok.
Användarens profilbild
Av namera
#8542322
Jag köpte vår Manduca ny för cirka 1100:-. Dock tyckte jag att S kändes instabil i den de första veckorna. Först nu sitter han riktigt, riktigt bra (han är 6 veckor, men lång och tung för sin ålder och med tjurnacke :lol: ).

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?