Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av diddeldi
#8529892
becon sitter säkert fint på dig, det tror jag utifrån vad du skriver. om din man är både lång och bred så föredrar han troligen manduca, men är det ändå du som ska bära mest så tycker jag att ni ska välja sele utifrån att den ska vara bra för dig. han kommer att kunna ha den han också, det är mest vilken som är allra bekvämast det handlar om.
Av sjaltokan
#8530242
Diddeldi har koll på, min make som är lång och bredaxlad gillar manducan.

Så det beror ju på vem av er som ska bära mest :wink:
Användarens profilbild
Av diddeldi
#8548053
aud skrev:Jag har fått den nu, men jag fattar typ ingenting. Vad gör jag för fel när den bara räcker till midjan på ungen?
till midjan? :hmm: är det en butterfly 2 du har? har du tittat på instruktions-dvd:n?
Användarens profilbild
Av sofin
#8551773
aud skrev:
sofin skrev:Kolla Youtube :) Kanske denna? http://www.youtube.com/watch?v=jZyDgIncUeM
Testade det, och det gick mycket bättre. Tack! :) Det är inte riktigt 100 än, men jag får vänta tills maken kommer hem. Behöver fler ögon, känner jag.
Ja, annars får du väl hänga på en stockholmsträff, då får du garanterat experthjälp! :P
Användarens profilbild
Av MuuM
#8551810
Skönt att det gick bra!

Vi är så snälla vi, i fredagsträffstråden. ;-) Eller jag hänger bara med på ett hörn numera, bäbisen är alldeles för stor.
Användarens profilbild
Av sofin
#8551870
aud skrev:
sofin skrev:
aud skrev:
sofin skrev:Kolla Youtube :) Kanske denna? http://www.youtube.com/watch?v=jZyDgIncUeM
Testade det, och det gick mycket bättre. Tack! :) Det är inte riktigt 100 än, men jag får vänta tills maken kommer hem. Behöver fler ögon, känner jag.
Ja, annars får du väl hänga på en stockholmsträff, då får du garanterat experthjälp! :P
Jag är lite för folkskygg. :P Men jag ska jobba på att utmana mig själv. ;)
Ja, vi är så snälla så! :P Jag har nog bara varit med två gånger (?). Och mig har du väl nästan koll på numera (känns som om jag lyckats stalka dig lite, hrmm..). Nu på fredag ska vi vara inne på söder i Skånegläntan, bakom Skrapan. Jag tror att jag ska gå i alla fall om alla nu håller sig friska!
Användarens profilbild
Av sofin
#8552295
aud skrev:
sofin skrev:
aud skrev:
sofin skrev:
aud skrev:
sofin skrev:Kolla Youtube :) Kanske denna? http://www.youtube.com/watch?v=jZyDgIncUeM
Testade det, och det gick mycket bättre. Tack! :) Det är inte riktigt 100 än, men jag får vänta tills maken kommer hem. Behöver fler ögon, känner jag.
Ja, annars får du väl hänga på en stockholmsträff, då får du garanterat experthjälp! :P
Jag är lite för folkskygg. :P Men jag ska jobba på att utmana mig själv. ;)
Ja, vi är så snälla så! :P Jag har nog bara varit med två gånger (?). Och mig har du väl nästan koll på numera (känns som om jag lyckats stalka dig lite, hrmm..). Nu på fredag ska vi vara inne på söder i Skånegläntan, bakom Skrapan. Jag tror att jag ska gå i alla fall om alla nu håller sig friska!
Stalka minsann. Bara på nätet hoppas jag. :D /kikar ut genom fönstret
Haha :D Ja, det andra vore ju lite svårt. Har ingen aning om vad du heter på riktigt ens ju :P

Äsch, jag tror du lyckas vara där jag är på nätet helt enkelt. Jag lyckas ju snubbla över dig hela tiden!

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?