Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad tycker du om Tuli Baby Carrier? (skala 1-5, där 5 = högst)

1
Inga röster
0%
2
Inga röster
0%
3
6
33%
4
10
56%
5
2
11%
Användarens profilbild
Av sapos
#8534624
Nu har vi här hemma fått testa Tuli i 5 dagar, nu har det varit rätt mycket så har inte fått bära så mycket jag hoppats på :?

Men här kommer iaf mina tankar kring den.

Otroligt skön att bära i! Och då testade min tös på 5år att sitta i den (hon väger 18kg) och det blev tungt, inte van att bära henne men inte så att det gjorde ont utan man kände att den avlastade toppen! Men lillen på 3år och 14kg i så är den optimal i princip. Det som jag och lillen också tyckte var dåligt var att det var lite lågt ryggstöd och då i förhållande till den breda sittytan.

I övrigt tyckte jag den satt bra över axlarna och runt midjan, störde mig lite på att midjespännet satt på sidan föredrar det i mitten. Huvudstödet fick jag att passa på lillen så det får ett STORT plus av mig då jag inte hittat någon sele som har huvudstöd passande så "stort" barn.
Sen var det lite tråkigt att färgen var så olik på sele och huvudstöd, MEN för min del kvittar det egentligen.
Gillade även att man kunde få undan banden efter man spänt den, då de faktiskt annars har en förmåga att vara ivägen.

Kan tillägga att jag endast burit på ryggen med den!

Men överlag en bra sele, bland de bästa jag testat iaf.

+

Avlastar toppen
Bred sittyta
Bra huvudstöd
Skön vaddering i midjan och axel banden.
Smarta "stroppar" till alla band

-
Att midje spännet satt på sidan
Lite lågt ryggstöd
Färg skillnader mellan sele och huvudstöd

Jag ger den en STARK 4, kan inte ge den en 5:a då jag faktiskt tycker att midjebältet och ryggstödet borde varit annorlunda.

Men helt klart ett värdigt KÖP!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?