Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sjaltokan
#8182466
Ingen som köpt och testat som kan tala om vad de tycker?
Användarens profilbild
Av Kharmion
#8440600
Jag har klämt på en, och jag tyckte att den kändes så stel på något sätt. Tyvärr hade jag ingen möjlighet att prova den just då, men det borde väl finnas någon här som provat?
Av sjaltokan
#8440660
Jag och maken har provat den passade ingen av oss :(

Panelen var jättetunn och sval, likaså var alla remmar tunnare, men axelremmarna var styva på något konstigt vis som gjorde den obekväm för oss att bära i.
Användarens profilbild
Av Kharmion
#8441402
Jo, just axelremmarna verkar vara riktigt hårda men jag hade hoppats att de skulle mjuka upp sig när man använde den. Det gjorde de alltså inte? Hm. Jag är ju egentligen väldigt nöjd med min Sport, men skulle gärna ha något med ofluffiga axelband för att slippa se allt för märklig ut med en jacka över selen. Dessutom är ju den gröna färgen så snygg...
Av sjaltokan
#8441403
Kharmion skrev:Jo, just axelremmarna verkar vara riktigt hårda men jag hade hoppats att de skulle mjuka upp sig när man använde den. Det gjorde de alltså inte? Hm. Jag är ju egentligen väldigt nöjd med min Sport, men skulle gärna ha något med ofluffiga axelband för att slippa se allt för märklig ut med en jacka över selen. Dessutom är ju den gröna färgen så snygg...
Det vet jag inte men det kändes inte som ett material som skulle mjukna? :hmm:
Ropar på KATARINA :wink:
Användarens profilbild
Av KATARINA
#8441420
Jag tycker inte att de har blivit direkt mjukare, har använd det en hel del och tvättat den en gång. Jag jämförde med en ny och de känns lika.

Jag gillar att den är lätt och smidig och svalare än vanliga Ergon. Dessutom går den lite längre upp i ryggen och så tycker jag att Cargo-packen är bra.

Men, jag tycker att vanliga Ergon avlastar bättre faktiskt.
Användarens profilbild
Av Kharmion
#8441485
Jag får väl hitta en affär som säljer dem och pallra mig dit med ungen och prova. Så slipper jag sukta efter den i onödan om den inte skulle passa.
Av fridafnigy
#8658348
Hej,

jag har en ergo performance som jag tycker är superbra! Nu har jag inte testat den vanliga ergon men jag tycker att denna avlastar utmärkt. Vår dotter är 7 mån ca 8 kg och bärs både på mage och rygg. Jag bär åtskillliga timmar varje dag och har gjort sedan hon föddes. Jag har inte haft några problem med att selen har skavt, suttit illa, varit hård e.d. däremot var den sval och skön på sensommaren när vi tog ur babyinsatsen. Både jag (170 cm, 60 kg) och min man (185 cm, 95 kg) bär utmärkt i den och lillan sitter superbra.

Hoppas det gjorde dig klokare!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?