Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av xtexmex
#8086337
Den superduperlånga tråden om Ergo-piratkopian är visst borttagen. Jag är en av dem som har köpt och jag vill utfärda samma varning här som jag gjorde i den borttagna tråden:

Kopian är inte likadant sydd i infästningen av axelremmen till sittdelen som originalet. På originalet går axelremmen en bra bit in i sittdelen och fastsydd som i en rektangel med ett kryss över. På kopian saknas denna rektangel, axelremmen går bara in en knapp centimeter och är fäst med två raksömmar (den ena så långt ut i tyget på axelremmen att den inte gör någon nytta) och en liten förstärkning däremellan som inte är värd namnet.

Jag lämnade in min sele hos en sadelmakare och fick den förstärkt i efterhand.

Annars är jag nöjd med den!
Av xtexmex
#8086347
Bild
Här syns 'rektangeln' och att axelremmen går in en bit.

Bild
Här är vår sele. Om man inte har för mörk inställning på sin skärm så kan man se förstärkningen vid min frus långfinger!
Användarens profilbild
Av Zircona
#8425695
Jag har en sådan sele och vid första tvätten färgade den av sig ordentligt. Innerfodret som var beige blev helt rosa. En kompis har en lika dan och hennes klarade tvätten. Vet inte om min sele var defekt eller om det berodde på olika tvättmedel. Liten varning bara. Annars är jag mycket nöjd med den :tumup:
Av kilimanjaro
#8425875
Vi har också en och det är nästan det enda bärdonet som används här, vi älskar den. Även om jag tycker det blommiga fodret och huvudstödet är väldigt fult tyvärr.
Användarens profilbild
Av Zircona
#8425938
kilimanjaro skrev:Vi har också en och det är nästan det enda bärdonet som används här, vi älskar den. Även om jag tycker det blommiga fodret och huvudstödet är väldigt fult tyvärr.
Tips: försök inte färga den. Jag misslyckades i alla fall totalt, nu är den bara smutsigt lila istället :(
Av kilimanjaro
#8425998
Zircona skrev:
kilimanjaro skrev:Vi har också en och det är nästan det enda bärdonet som används här, vi älskar den. Även om jag tycker det blommiga fodret och huvudstödet är väldigt fult tyvärr.
Tips: försök inte färga den. Jag misslyckades i alla fall totalt, nu är den bara smutsigt lila istället :(
Trist!
Jag har planer på att operera bort huvudstödet för det används aldrig och är dessutom trasigt, färga är jag både för lat och för snål för.
På den blå tycker jag blommorna är ganska fina så jag kanske får investera i en sån istället nån gång.
Av Hell Cat
#8426007
Zircona skrev:
kilimanjaro skrev:Vi har också en och det är nästan det enda bärdonet som används här, vi älskar den. Även om jag tycker det blommiga fodret och huvudstödet är väldigt fult tyvärr.
Tips: försök inte färga den. Jag misslyckades i alla fall totalt, nu är den bara smutsigt lila istället :(
:hmm: vi har färgat vår svart och det blev jättebra. Och jag vet fler som färgat sina med bra resultat.
Av sjaltokan
#8426012
Zircona skrev:
kilimanjaro skrev:Vi har också en och det är nästan det enda bärdonet som används här, vi älskar den. Även om jag tycker det blommiga fodret och huvudstödet är väldigt fult tyvärr.
Tips: försök inte färga den. Jag misslyckades i alla fall totalt, nu är den bara smutsigt lila istället :(
Jag har också färgat svart med bra resultat
Användarens profilbild
Av Zircona
#8426018
Antingen har jag en superkass tvättmaskin eller en defekt sele... Funderar på om jag kanske skulle investera i ett original istället som kommer i en redan snygg färg.
Av sjaltokan
#8426021
Zircona skrev:Antingen har jag en superkass tvättmaskin eller en defekt sele... Funderar på om jag kanske skulle investera i ett original istället som kommer i en redan snygg färg.
tycker du om den tycker jag definitivt du ska göra det :tumup:
Av Hell Cat
#8426026
thowida skrev:
Zircona skrev:Antingen har jag en superkass tvättmaskin eller en defekt sele... Funderar på om jag kanske skulle investera i ett original istället som kommer i en redan snygg färg.
tycker du om den tycker jag definitivt du ska göra det :tumup:
:iagree: finns många snygga

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?