Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Opartiska tips, råd och utvärderingar, av andra medlemmar på SjalBarn.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FruVollmer
#8571527
Undrar oxå lite över denna sele. Funkar den för nyfödd eö krävs det som till orginal ergo en insats?
Tråden som länkades va ju som sagt borttagen men finns det kanske någon ny liknande tråd?
Någon som vet som dkulle kunns lämka?
Av FruVollmer
#8572648
tycker heller inte dom e så snygga inte orginalet heller egentligen :oops: duckar för ruttna tomater :oops:
skulle sååå gärna köpa en Beco butterfly finns så många fina. Men dom kostar ju såååå mycket. Bebis e inte ute än o vet ju inte ens om det blir ett bärvänligt barn.
Har två här hemma o där vart det en av varje. Störst gillade det fram tills han närmade sig året. Minst hatade det hela tiden o fick fullständig panik. Då känns nästan 2000:- som mycket pengar :whut:
Användarens profilbild
Av imsel
#8572654
Då kanske jag borde satsa på en sån som bär vääldigt sällan, 3ggr per halvår eller nåt.
Är den enkel att sätta på sig?

Jag har en patapum toddler som jag fått av min syster, Katja77, men jag tycker det är så krångligt att få in fötterna "bakom" remmen :?
Funkar den till en 2,5-åring?
Användarens profilbild
Av Lundie
#8648417
Jag har köpt en kopia till ett par kompisar som får barn vilken dag som helst. Jag ska lämna in selen för att få sytt ett par förstärkande sömmar där axelbanden går in, precis som ni skrivit i tråden. Tänkte även köpa en babyinsats och skicka med. Ska jag tänka på något mer?

Var gör man av luvan när den inte används? På Manducan går den ju stoppa in så den försvinner helt.
Användarens profilbild
Av Zircona
#8651518
Lundie skrev:Jag har köpt en kopia till ett par kompisar som får barn vilken dag som helst. Jag ska lämna in selen för att få sytt ett par förstärkande sömmar där axelbanden går in, precis som ni skrivit i tråden. Tänkte även köpa en babyinsats och skicka med. Ska jag tänka på något mer?

Var gör man av luvan när den inte används? På Manducan går den ju stoppa in så den försvinner helt.
Vi har bara haft vårt huvudstöd hängandes när det inte använts. Den är inte så lång att den stör. Man kan sy fast nån anordning (knytband, knapp etc) för att fästa den i upprullad om man tycker att den stör.
Användarens profilbild
Av annelithor
#8798570
Har haft en traderakopia på ergon då pengarna inte fanns att köpa en riktig. Den är helt klart värd pengarna. Den gick dock sönder i avbärarbältets ena spänne för oss efter ett halvår och för mig var det för meckigt att fixa själv, orkade inte sprätta och fixa så den slaktades och använde mig av delar till en MeiTai-hybrid :)

Färgade av sig rejält i tvätten första gången men det blommiga tyget behöll sin vita bottenfärg konstigt nog. Och som några skrivit så är det inte mycket fastsytt i axelremmarna.

Bar min 4-åring i den några gånger. Fungerade och då vägde hon runt 18kg.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?